Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al jaren een settop pakket van CD en zie enkel de jaarlijkse incasso.

Vandaag maar eens een "Mijn CD" aangemaakt adhv het abonneenummer op de afschrijving, adres gewijzigd en pakket uitgebreid tot familiepakket.

Nadat ik de PC had afgesloten en de dreambox uit slaapstand had gewekt, gelijk beeld.

't kan dus wel goed gaan bij CD.

Oja, ik heb uiteraard NIET de instructies opgevolgd: "Steek de smartcard op de correcte wijze (met de chip naar boven) in uw satellietontvanger."

Heb niet voor niets een dreambox. laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

de 1e maand heb je toch zowiezo alles gratis?

Geplaatst:
Origineel bericht van: wanderer
de 1e maand heb je toch zowiezo alles gratis?

Volgens mij is dat alleen voor nieuwe klanten, maar niet voor mensen die hun pakket upgraden...
Geplaatst:

Die was jaren geleden al voorbij. Dat was nog in de tijd dat "alles" gratis was. wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:

Klopt, maar die hebben wel de 6 maanden aanbiedingsprijs.

Geplaatst:

Je kunt pas juichen als alles achter de rug is. Let er op dat ze je nieuwe rekening verreken met wat je al betaald hebt voor je stb. En kijk wat het kost om te upgraden. Bij mij was er verschil tussen upgraden via internet en telefonisch. Let erop welk bedrag ze afschrijven. Pas dan kun je juichen smile

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Dat is werkelijk een zeldzaamheid.

Misschien kreeg je van ontroering wel tranen in je ogen.

Had je die tranen nog niet gekregen dan krijg je ze nog wel als je het pakket weer op wilt zeggen. :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Had je die tranen nog niet gekregen dan krijg je ze nog wel als je het pakket weer op wilt zeggen. :D

Als je de beeldkwaliteit ziet van enkele zenders al wel eerder.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Klopt, had ik ook al gedacht. Zelfs even overwogen het al onderaan het openingsbericht te zetten, maar toch besloten positief te blijven.

En volgens de mail zijn dit de kosten:

Contractstartdatum: 10-11-2008

Pakket: Familie-pakket

-prijs: Euro 13,50 per maand

-actie: Eerste 6 maanden FAMILIE-pakket voor Euro 9,95

-activeringskosten: Euro 3,95

Waar ik wel even van opkeek was hoeveel duurder het settopbox pakket geworden was in die paar jaar.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Als je de beeldkwaliteit ziet van enkele zenders al wel eerder.. eek

Hee, dit was als positief bericht bedoeld. shocked

Maar, ik vraag me af of dat wel een verwijt is dat we CD mogen wagen. Kwaliteit heeft tenslotte een prijskaartje en als de aanbieder dat niet wil betalen......

Gast Stepdriver
Geplaatst:
Origineel bericht van: boaz
Waar ik wel even van opkeek was hoeveel duurder het settopbox pakket geworden was in die paar jaar.

Dat is inderdaad waar en zwaar schandalig, 6 jaar geleden kostte een settopboxpakket nog maar 13,61 euro per jaar. Nu betaal je 59,88 euro per jaar. Dat is dus elk jaar een flinke verhoging voor niet of nauwelijks meer zenders. Stelletje dieven!!!

En ze kunnen niet rekenen, want 4,99 x 12 is toch echt 59,88 euro, maar ze schrijven 1 x per jaar 59,95 euro van je rekening af. Waar zijn mijn 7 centjes???
Geplaatst:

Citaat:
Dat is inderdaad waar en zwaar schandalig, 6 jaar geleden kostte een settopboxpakket nog maar 13,61 euro per jaar. Nu betaal je 59,88 euro per jaar. Dat is dus elk jaar een flinke verhoging voor niet of nauwelijks meer zenders. Stelletje dieven!!!

En 6 jaar geleden koste je analoge kabel abbotje 9 euro en nu bijna 17 euro PER MAAND....

Dus niet zeuren over een stelletje dieven..

Topic gaat over een POSITIEF BERICHT.

Geplaatst:

Eens even rekenen dan

Kabel €17 / €9 = 1,88. Dus een prijsstijging van 89%

Satelliet stb €59,95 / € 13,61 = 4,40. Dus een prijsstijging van 440%

We blijven positief voor de komende jaren uiteraard.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Gast Stepdriver
Geplaatst:

Uiteraard zou ik graag wat positiever willen zijn, maar op de manier zoals het gaat blijft er weinig positiefs meer over. Een prijsstijging kan natuurlijk altijd, maar altijd maar blijven zeggen dat het ten opzichte van de kabel nog zo duur niet is, is in mijn ogen niet realistisch. Als ik bijvoorbeeld een 2e smartkaart geregistreerd wil hebben, moet ik eerst upgraden naar een hoger pakket met hogere kosten. Dan krijg je de 2e kaart voor 1 euro extra per maand, maar je moet hem wel eerst even kopen voor ongeveer 70 euro. Er is verder voor mij geen alternatief, want ik woon in het buitengebied en ben afhankelijk van schotel of digitenne. Vroeger stond hier ook een antenne op het dak, maar sinds een tijdje ben je haast gedwongen om een hoop geld te investeren om toch maar beeld te houden. Telkens worden de standaarden weer aangepast, zenders werden gecodeerd waarvoor je weer een decoder nodig had, na analoge schotel ging alles over op digitaal en had je weer een andere receiver nodig, prijsverhoging op prijsverhoging van hetzelfde pakket zenders en zo kun je natuurlijk even doorgaan. Overstappen op digitenne zie ik ook niet zitten, heb gister toevallig even dat beeld gezien en dat kon me niet echt bekoren, evenals de prijs van 7,50 euro per maand voor een beperkt aantal zenders.

Misschien toch nog even iets positiefs: ik heb in ieder geval storingsvrij en haarscherp beeld via de schotel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen