Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Ik ben blij dat ik deze freak niet als buurman heb. http://www.youtube.com/watch?v=Y8cmjCcHw60
edbe Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 tering wat een kabaal, gelukkig hebben mijn uren geen schotels 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast 2harry Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 tjongejonge wat een herry wel leuk zon draaibare schotel
Smile Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Dan mag je ook blij zijn dat je niet mijn buurman bent. Ik ben van plan om binnenkort ook een Jaeger SMR1224 aan te schaffen. Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Als je ´s nachts even een paar keer van 50° west naar 50° oost gaat, is gelijk het hele flatgebouw wakker.
maja Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Heel gemakkelijk op te lossen i.p.v.36V, 30V gebruiken. Dan is er praktisch geen geluid meer.
kees hekstra Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Heerlijk dat geluid.Die van mij maakt geen geluid mijn maat heeft hem weer gesmeerd. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Fiene56 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Lijkt wel of er iemand hout aan het zagen is met een cirkelzaag. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Wielleke. Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Als je ´s nachts even een paar keer van 50° west naar 50° oost gaat, is gelijk het hele flatgebouw wakker. ------------------------------------------ Ik heb om te vergelijken mijn Diseqcmotor FTE Dimo120+, laten draaien van 72 oost naar 45 west, en het duurde 57 sec. voordat ik vertrekkend vanaf beeld, weer beeld had. En daarbij maakt hij 'n verwaarloosbaar motor geluid. Ik meen dat ik ergens op de site iets gelezen had , dat 'n dergelijke motor veeeeel sneller was dan diseqc of actuator. Gr. Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Ik hoor mijn actuator alleen op de slaapkamer direkt onder het dak waar mijn schotel staat. Ik wil niet zeggen dat ie stil is. De schotelmast is nu eenmaal door het dak aan de houten dwarsbalken bevestigd en dat draagt het geluid over. Het is niet hinderlijk. Maar de schotel in het voorbeeld zou voor mij onacceptabel zijn. En ik zou er echt begrip voor opbrengen als de medebewoners gaan klagen.
Wielleke. Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik hoor mijn actuator alleen op de slaapkamer direkt onder het dak waar mijn schotel staat. Ik wil niet zeggen dat ie stil is. De schotelmast is nu eenmaal door het dak aan de houten dwarsbalken bevestigd en dat draagt het geluid over. Het is niet hinderlijk. Maar de schotel in het voorbeeld zou voor mij onacceptabel zijn. En ik zou er echt begrip voor opbrengen als de medebewoners gaan klagen. -------------------------------- Ik snap wat je bedoeld, i.v.m. de bevestiging. Mijn schotel is tegen de actergevel bestigd waaraan de slaapkamer grensd, en we horen hem alleen maar draaien als hij op 19volt draait hor. Zender. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
cookie monster Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik ben blij dat ik deze freak niet als buurman heb.http://www.youtube.com/watch?v=Y8cmjCcHw60 Da's van die Zweed , Likvid C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen