Gast elbomba Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Hallo, Na een lange tijd ben ik weer aan t hobbyen geslagen en heb ergens onder t stof ook nog een DBR-100SNL2 / BCT1430 gevonden. Nu wil ik deze voorzien van alternatieve software, bv: Pioneer1430 New Generation v4.3 Nederlands. Echter zou ik graag 2 of 4 lnb's gebruiken, dit is mogelijk met de antenna instellingen als ik het me nog uit dreadlock/bobbejeans firmware herinner. Echter lees ik ook berichten over het verwijderen van een 100 tal nutteloze kanalen voor het gebruik van een DUO-lnb. Dit zou plaats maken om de nieuwe kanalen toe te voegen. Aangezien de kanalenlijst maar tot 999 zou gaan. Kan iemand me vertellen of dit alleen noodzakelijk is bij de originele software of dat dit ook geld voor o.a. Pioneer1430 New Generation v4.3 Nederlands. Aangezien er dan al eigenlijk te weinig kanalen zijn voor astra 19.2 alleen al. Groetjes El.
POLAKS Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Hy elbomba Jou BCT1430 kan met alternatieve software tot 4000 kanalen opslaan en met een 4-1 switch ook 4 satelieten ontvangen (meer kan ook). Ik heb wel geprobeert om met '4000 kanalen software' te werken, maar dit opgegeven toen het niet meteen goed werkte. Ok, de orginele software hoe durf je daaraan te denken, shame on you. Succes met het patchen Henk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen