Ga naar inhoud


[7000m] Opname indicatie verdwijnt steeds


guylet

Aanbevolen berichten

ALS ER EEN OPNAME BEGINT VERSCHIJNT BOVENAAN HET BEELD EEN ROOD PUNTJE MET HET OPGENOMEN KANAAL. IK HEB DE INSTELLINGEN ERGENS PER TOEVAL ZO INGESTELD DAT DIT MAAR ENKELE SECONDEN VERSCHIJNT EN NADIEN VERDWIJNT. DWZ DAT JE NADIEN MOEILIJK KAN ZIEN WAT ER OPGENOMEN WORDT.

WEET IEMAND HOE IK DIT ICOONTJE KAN TERUG HALEN? KIJK ER WAARSCHIJNLIJK OVER EN VIND HET ABSOLUUT NIET MEER TERUG.

 

Onderwerp aangepast!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als een opname start, verschijnt even de opname indicator in beeld. Die verdwijnt altijd: dat is geen instelling.

Als je op Info drukt, verschijnt niet alleen de EPG, maar ook de opname indicator(s): beide verdfwijnen tegelijk.

Als je op blauw drukt, verschijnt tijdelijk de opname indicator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je bvb gewoon op je rode rec knop geduwd hebt en je wilt bvb de eindtijd van het opnemen veranderen dan kan je gewoon op de knop rechts van PIP duwen (allez toch op mijn afstandsbediening) en dan kom je in persoonlijke planner terecht en zo pas ik dan altijd de eindtijd aan. Zo kan je dus ook zien denk ik wat je opneemt.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...