aaannk Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Is het mogelijk om met een DVBT FTA-ontvanger de Belgische zenders VRT/CANVAS goed te ontvangen in Deventer/Overijssel? Groet Wiljo
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb jarenlang in Deventer gewoont (Korte Bisschopstraat) en daar was het met geen mogelijkheid mogelijk Belgische zenders te ontvangen. Ook niet met hele hoge masten. De afstand is te groot.
aaannk Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Geplaatst: 11 november 2008 Goeiedag IJzerbout, Dank voor uw reactie, dan weet ik genoeg en hoef ik er verder niet over te denken om überhaupt te proberen. Groet Wiljo
W3ird_N3rd Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 150 kilometer tot Genk, dat kan je echt vergeten inderdaad. Je kan misschien wel de Duitse zenders uit Wesel (70 kilometer) ontvangen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Kleve, Wezel, Münster, Langenberg (kan 9) kwam in Deventer doorgaans goed door. Zonder al te veel antenne spektakel.
TokeMUp Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Kleve, Wezel, Münster, Langenberg (kan 9) kwam in Deventer doorgaans goed door. Zonder al te veel antenne spektakel. Wezel kan wel eens een probleem vormen. Die zend namelijk niet in alle richtingen uit. Zie bijlage. Van de andere genoemde hebt Ik die info niet. Ik ga er vanuit dat Münster en Langenberg wel rondom uitzenden. mvg
aaannk Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Geplaatst: 15 november 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik heb jarenlang in Deventer gewoont (Korte Bisschopstraat) en daar was het met geen mogelijkheid mogelijk Belgische zenders te ontvangen. Ook niet met hele hoge masten. De afstand is te groot. Dag heer IJzerbout,of andere DVBT-kenners Ik begrijp dat met een DVBT-ontvanger dus niet mogelijk is om Canvas/VRT1 te ontvangen hier in Deventer, nu zie ik op de site van KPN DVBT/Digitenne bij de te ontvangen zenders wel Canvas/VRT staan in het aanbod van zenders. Hoe speeld KPN dat klaar? om via de Antenne wel deze zenders aan te bieden? gezien de afstand zoals u al aangaf? Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet. Alvast mijn dank, Met vriendelijke groet, Wiljo Timmerman
Gast wanderer Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 kpn geeft ook oa bbc door hoe denk je dat het signaal bij kpn komt? via glasvezel, via satelliet....
Hageneis Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Voor de volledigheid: je moet dan wel abonnee zijn bij KPN's Digitenne. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
W3ird_N3rd Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Origineel bericht van: Hageneis Voor de volledigheid: je moet dan wel abonnee zijn bij KPN's Digitenne. En dat kan je dus niet bekijken met een DVB-T FTA-ontvanger. Met een abo op Digitenne kan je prima één en Ketnet/Canvas zien in Deventer. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
TokeMUp Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 En als het mogelijk was om Genk te ontvangen 152 Km ver. Dan zou je nog niets ontvangen want Smilde heeft ook kanaal 25 in gebruik en die is maar 75 Km van Deventer. Of je moest een richt antenne hebben die zijn achterkant voor 100% afschermt. mvg
EdjeKroketje Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 een logper komt al aardig in de buurt dan
crepion Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Origineel bericht van: EdjeKroketje een logper komt al aardig in de buurt dan hello, wat wil je zeggen (ik ben niet perfect nederlandstalig
matthew_be_wvl Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Dat een logper zijn achterkant goed afschermt voor andere signalen. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Hij bedoelt een logarithmisch-Periodische antenne en die ontvangt in Deventer ook geen zenders uit Belgie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen