lucdec2 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Deze maand is SchlagerTV te bekijken via TV Vlaanderen's etalage. Duidelijk een schot in de roos deze zender. Heb al verschillende mensen gehoord die van kabel op sat willen voor SchlagerTV. Zal deze zender volgende maand nog beschikbaar zijn via TVV ?
thierry Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: lucdec2 Deze maand is SchlagerTV te bekijken via TV Vlaanderen's etalage. Duidelijk een schot in de roos deze zender. Heb al verschillende mensen gehoord die van kabel op sat willen voor SchlagerTV. Zal deze zender volgende maand nog beschikbaar zijn via TVV ? Denk het niet en hoeft voor mij ook niet Smaken verschillen Vorige maand een weerkanaal en nu een schlagerkanaal vind het niet de boeiendste kanalen eerlijk gezegd. dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Elwin Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Ik weet het niet, maar er is zeker een doelgroep voor. Er zijn genoeg mensen geïnteresseerd in Duitse schlagermuziek. Zie de populariteit van WDR4 in Nederland en België...
Brambo's Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: thierry Denk het niet en hoeft voor mij ook niet Smaken verschillen Vorige maand een weerkanaal en nu een schlagerkanaal vind het niet de boeiendste kanalen eerlijk gezegd. Sluit ik me bij aan. Ik kijk al uit naar december - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
kenis Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: Brambo's Origineel bericht van: thierry Denk het niet en hoeft voor mij ook niet Smaken verschillen Vorige maand een weerkanaal en nu een schlagerkanaal vind het niet de boeiendste kanalen eerlijk gezegd. Sluit ik me bij aan. Ik kijk al uit naar december Ik vind het eigenlijk wel lachen, maar is meer uitlachen dan goed vinden ... Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
digitaal kijker Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Etalagekanaal: Schlager TV Verlengd on popular demand: ook in de maand december blijft Schlager TV ons Etalagekanaal. bron TVV nieuwsbrief Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Misschien verlengd omdat er nog geen vaste plek gevonden is? Ik hoop overigens dat van 19 tot 24 december de webcam van 3FM Serious Request op het Etalagekanaal komt. Was vorig jaar toen Extra TV nog in het analoge zenderpakket van UPC zat hier ook. Maar ja, dan wordt het weer moeilijk kiezen welke actie op tv komt, die van 3FM of van Studio Brussel...
Gast satfreak07 Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 'K ben wel eens benieuwd wanneer er één op Vlaanderen gerichte zender passeert op het etalagekanaal .Want de vlaming blijft wel serieus op zijn honger zitten ! We missen er wel enkele t.o.v telenet en belgacom.
Elwin Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Zou je zomaar een Vlaamse zender legaal beschikbaar mogen stellen in Nederland? De meeste Vlaamse zenders zijn exclusief voor Vlaanderen/België (vtm, VT4, vijfTV etc.)...
Gast satfreak07 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Dat is namelijk het probleem ,dan maar zenders zoals scifi en 13 street dan zijn we beiden blij!
thierry Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker Etalagekanaal: Schlager TV Verlengd on popular demand: ook in de maand december blijft Schlager TV ons Etalagekanaal. bron TVV nieuwsbrief das gewoon weg niet te geloven tsjonge jonge dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Ou-Tannu Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 tja, zullen we Vlaanderen dan toch maar inlijven bij nederland? :7 zijn we dat probleem ook weer kwijt :+ Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast junos Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Ach, verschillende mensen houden van verschillende muziek. Ieder zijn smaak. En ze geven toch films later op de avond op dit kanaal, niet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen