kevbin 7 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 hoi vandag is weer raak,kan niet bellen en gebeld worden. verder niemand last van? mvg. kevbin
cosmos Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Als je op de Telfort website kijkt zie je het volgende: Citaat: 11-11-2008 Telfort telefonie Arhem niet beschikbaar Klanten in de regio Arhnem kunnen momenteel problemen ondervinden met het gebruik van de Telfort telefonie dienst We zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice internet DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Greatone Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Na de zoveelste storing in telefonie heb ik Telfort vorige week ook maar eens gebeld. Klacht uitgelegd, en de persoon die mij hielp heeft van afstand ingelogd in mijn modem en heeft de software geupgrade. Sindsdien geen enkel probleem gehad met de telefonie en mijn download snelheid is zelfs omhoog gegaan van 17/18mb naar 19/20 mb * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
pukje Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Een knap stukje werk om het modem te upgraden terwijl je met het modem belt ,hebben ze ook het modem gereboot terwijl je aan het bellen was ?
Alventali Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Citaat: Een knap stukje werk om het modem te upgraden terwijl je met het modem belt ,hebben ze ook het modem gereboot terwijl je aan het bellen was Wie zegt dat ie met zijn vaste telefoon belde ?? Mischien belde hij wel mobiel. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
D_liver Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: Greatone Na de zoveelste storing in telefonie heb ik Telfort vorige week ook maar eens gebeld. Klacht uitgelegd, en de persoon die mij hielp heeft van afstand ingelogd in mijn modem en heeft de software geupgrade. Sindsdien geen enkel probleem gehad met de telefonie en mijn download snelheid is zelfs omhoog gegaan van 17/18mb naar 19/20 mb welke versie heb je er nu in Greatone?? 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Oldereast Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 In principe kan je dat zelf oook doen, de modem heeft daar een mogelijkheid voor. Ik heb nu deze versie: Current Firmware Version: V3.40(ASG.2)b1 Op de telfortsite wordt het ook uitgelegd maar ik zie geen verbeterde firmware versie. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
D_liver Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Hmm die staat er hier ook al in 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Greatone Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: pukje Een knap stukje werk om het modem te upgraden terwijl je met het modem belt ,hebben ze ook het modem gereboot terwijl je aan het bellen was ? Waarom belde ik heen???? Omdat ik geen telefonie had, hoe belde ik dus????? Juist, niet met mijn vaste lijn Dit is de firmware versie die ik er nu in heb:ZyNOS Firmware Version: V3.40(AJZ.4) En de volgende statistieken momenteel: 20017 kbps / 1117 kbps * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen