Gast Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Hallo,<BR>Ik heb een goldcard, seca systeem, en een philips decoder. <BR>Ik kan geen hotbird ontvangen, dus het is zinloos om hotbird providers op mijn kaart te zetten, nu weet ik wat alles providers van astra zijn, en nu wil ik ze op een kaart zetten, met de goede keys, kan iemand mij helpen hoe ik zelf zo`n file maak die ik kan proggen en hoe ik aan al die keys kom, dit zijn de providers:<BR>CANAL DIGITAAL, CANAL PRO, TOUT AB SAT, The Chinese Channel, CANAL SATÉLITE DIGITAL, NUMERICABLE, CANALSATELLITE. Sky Digital, Wizja, Priemiere World.<BR>Als iemand er nog meer weet, dan hoor ik het graag!<BR>Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is, dit is mijn icq nummer, misschien wil iemand mij leren hoe dit moet, chatten is toch wat makkelijker! Bedankt!!<BR>Hans<BR>(icq: 114548072)
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 't is niet lullig bedoeld, maar experimenteren = leren.
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Dus niemand kan/wil mij helpen, ik dacht juist dan een board daarvoor was
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ericssont20s:<BR><STRONG>Hallo,<BR>nu weet ik wat alles providers van astra zijn, en nu wil ik ze op een kaart zetten, met de goede keys, </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Gebruik SE*A-nix editor<BR>Dan nog een beetje lezen...
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Je kan natuurlijk wel even de oude berichten doorlezen, daar worden veel van dit soort vragen beantwoord.
Ron Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 @ericson,<P>Natuurlijk willen mensen hier wel helepen, maar die willen eerst dat je er zelf moeite voor doet. Wij zijn geen vrijschakelboard en ons gaat het dus ook om de hobby. Niet om gratis kijken. Als het voor jou ook een hobby is, vindt je het vast niet erg om zelf te gaan lezen en proberen en dan eventuele problemen nogmaals op het board plaatst.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten