Ga naar inhoud

Speedtouch 510 vraagt om wachtwoord

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het speedtouch 510 modem hier thuis vraagt ineens om een wachtwoord, toen mijn zusje met limewire al 5 virussen had gedownload (denk niet dat dat er iets mee te maken heeft maar toch), maar nu vraagt die dus om een wachtwoord, dus kan ik geen poorten voor mijn servers openzetten, maar als de stroom uitvalt kan ik ook geen verbinding meer maken want het wachtwoord is niet opgeslagen.

Weet iemand hoe ik dit wachtwoord kan omzeilen/ master password of iets dergelijks?

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:
Origineel bericht van: Hellum
Het speedtouch 510 modem hier thuis vraagt ineens om een wachtwoord, toen mijn zusje met limewire al 5 virussen had gedownload (denk niet dat dat er iets mee te maken heeft maar toch), maar nu vraagt die dus om een wachtwoord, dus kan ik geen poorten voor mijn servers openzetten, maar als de stroom uitvalt kan ik ook geen verbinding meer maken want het wachtwoord is niet opgeslagen.

Weet iemand hoe ik dit wachtwoord kan omzeilen/ master password of iets dergelijks?

MVG. Gerard

zit er geen reset knopje onderop?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Met een reset ben je de configuratie kwijt, als je daar in ieder geval iets aan veranderd hebt.

Probeer eens de standaard combi's

id admin ww admin of id administrator ww administrator, of id admin ww <geen> of admininistrator ww <geen>

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

@Sjattuh: er zit geen reset knopje onderin

@Bigtwin: diie heb ik ook al geprobeerd

het werkt wel al weer, ik heb hem gereset door op een bepaalde manier van indrukken van het aan en uit knopje!

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

dan wordt het ook tijd om een eigen paswoord erin te zetten in plaats van de default.

en dat doe je enkel als een schone PC aan de 510 hangt zonder dat er een adsl poort extern aan verbonden is.

als extra maatregel voor veiligheid reboot je dan 510 en PC

resident trojans en of keyloggers kunnen ook het virtuele geheugen gebruiken om in eerder gebruikte sessies data wederom door te sturen.

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen