Ga naar inhoud

Storing Dorcel TV

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds gisteren storing op Dorcel TV.

Beeld en geluid komen heel erg haperig binnen en zijn als het ware in stukken geknipt met ook veel blokken e.d. en hangt zich gewoon op en loopt vast

Af en toe ook zo'n testbeeld er doorheen en zo'n blauw schermpie met "Video error"

Ik heb dit op mijn Dreanbox 7025 en ook op de door CD goedgekeurde Philips.

Andere zenders van CD doen het allemaal wel goed.

Dus ik wilde even weten (voordat ik CD ga bellen) of er meer mensen dit hebben.

Je weet wel..daar wordt je eerst afgescheept dat het probleem bij jou ligt.....dus dan kan ik al zeggen dat dat niet zo is.

Tenminste ik hoop dat het niet bij mijzelf ligt. smile

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

was gisteren op de hotbird ook,en CD haalt het van daar af,dus moet je het bij de hoofdzender zoeken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik krijg er zo stilaan genoeg van, er zijn vele Irdeto2 kijkers die een Entertainmentpakket hebben en die van Drcel TV als enige zender kunnen genieten.

Reden genoeg of vanaf januari over te gaan op een Basispakket, ik betaal niet meer voor minder en zeker niet voor een zender van 22u tot 5u waarvan het beeld constant wegvalt en blokkerig.

Is het zo moeilijk voor CDS om ook Hstler Tv en XXX in Irdeto2 aan te bieden? Ik vond het begin dit jaar nog leuk met Private Spice, maar sinds deze weg is vind ik het niet meer leuk.

CDS zal wel rap met een oplossing mogen komen!

Want het is al de 2e dag.

Ik zal maar eens vroeg gaan slapen vandaag ...

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MagicOnline
Misschien is een realdoll dan wel wat voor je.

Lig je ook niet alleen cool

Ten eerste blij te lezen dat het niet aan mijn schotelgebeuren ligt.
Maar of ik (wij) blij moet(en) zijn is een tweede zaak.

Ik snap dat je een lollige opmerking maakt :D maar het gaat dus niet om het wel of niet naar pr0n kunnen kijken, want op Sat is genoeg te zien. wink
Het gaat erom dat wanneer je een product koopt dit ook moet werken. En idd Dorcel TV heeft vaker problemen en daarover heb ik al een paar keer contact gehad met CD.
Ook Playboy TV heeft vaak van die nuksels.....het zit allemaal in dure en verschillende pakketen, want ze weten wel hoe ze je kunnen lokken wink maar die sex zenders zijn altijd de l*l (ook zeer lage bitrates voor het geld, maar dat is een ander verhaal)

Maar het is hetzelfde als jij een dure auto koopt en die elke morgen niet wil starten...zegt de autoverkoper tegen je: "Dan ga je toch lekker op je fiets naar het werk, is nog gezonder ook" :D

Maar ik zal ze morgen wel weer eens bellen bij CDS...eens kijken of ik nog wat aan die bandbreedte uit je sig. kan doen....hahaha

Geplaatst:

Ik heb net gebeld met CDS en probleem was bekend.

Hopelijk deze week nog weer beeld op Dorcel TV...aldus de medewerker van CDS.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo allemaal

Het is al 22.15u en er is nog altijd geen beeld op Drcel TV.

Hebben er nog meer kijkers hier last van?

Nokia 9500s, DVB2000 Beta8, Irdeto2 Entertainmentpakket.

Ik krijg enkel de melding crd (gecodeerde uitzending)

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Gisterenavond had ik beeld met mijn TVV kaartje op Dorcel.

Geplaatst:

Wel Timm, het leven van een vrijgezel loopt blijkbaar niet over rozen.

Greets

Geplaatst:

kan je beter een abbo nemen op Sex View ( 13E ) en als je dan toch bezig bent.. doe het pakket van MCT er dan ook meteen bij.. ( 13E/9E )

:+

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Het is raar dat er geen beeld was afgelopen nacht, het Entertainmentpakket loopt bij mij nog tot eind januari, en er is nog beeld op Actionnow en Cartoon Network.

Eens afwachten wat het vanavond zal zijn ...

cool Timm1983

Gast easygoerik
Geplaatst:

Ik had afgelopen nacht (nacht 24 op 25nov) geen beeld !.

Nu heb ik 2 kaartjes, beide met entertainpakket maar Dorcel werkt dus niet, motors TV, Body in Balance and nieuwe Sailing Channel ook niet...

grrrrrr

Geplaatst:

Bij mij deed Dorcel het zondag- en maandagavond ook niet. Is niet de eerste keer dat dit gebeurt trouwens.. tired

Philips DSR8121PVR, Visiosat Bisat G3C (Astra 1-2-3), CDS Familie HD pakket

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen