Ga naar inhoud

Storing Dorcel TV

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Vanavond weer beeld op Drcel TV, misschien een update gemist wie weet? Ontvanger de ochtend en middag laten staan op NL1 dus ik zal nu wel de update ontvangen hebben, goed dat ik vannacht weer kan kijken.

Zaterdagnacht, zondagnacht en maandagnacht geen beeld gehad, kreeg de melding 'crd'? crazy

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

• 2 weken later...

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Het is alweer zo laat !!!

Elke week ligt DorcelTV er hier uit.

Nu sinds woensdag 3 dec. t/m nu dus alweer 3 dagen zwart.

Heb net telefonisch weer contact gehad en die eikel van CDS zegt dat ze GEEN storing hebben en er ook GEEN probleem is met Dorcel TV...als is getest en werkt optimaal en ze hadden nog nooit GEEN enkele klacht ontvangen hierover.

Ik zei dat zijn collega's mijn dan hebben voorgelogen vorige week want toen waren er wel klachten.

Raar is. dat waneer ik dus altijd maar bel, ik die avond dan ook weer beeld heb (is altijd nog zo geweest hier) maar de zelfingenomen eikel die ik nu aan de telefoon had zal er wel niks op uit doen en beeld zal wel zwart blijven.

Ik heb dus ook geen beeld op de Philips (goedgekeurde) on ik moest maar contact opnemen met de dealer van van Philips over zeer verouderde software die ik zou hebben.

Vraagje zijn er nog meer mensen die geen DorcelTV hebbben , (lees: verouderde software hebben)

Geplaatst:

Ook met de Dreambox (die geen probleem vertoond met de omzet werken naar seca 3) is er geen beeld op Dorcel TV.

Ligt dus echt niet aan uw tuner, daar mag U gerust van zijn.

Dat is een afwimpel trukje geweest. Ook wel de paraplu truk genoemt.

mvg

Geplaatst:
Origineel bericht van: satman77
Hier ook geen beeld, dus zal wel storing zijn. Ook sinds een paar dagen.
Topfield 4000PVR

Eerder andersom: als Dorcel het WEL doet, betreft het een storing.. tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: satman77
dus zal wel storing zijn.

Het probleem is dat het juist geen storing is, maar een structureel probleem bij CDS.
Daar heb ik die man ook op gewezen, maar hij wist het beter.

En dat gel*l over oude software die ik zou hebben...hahaha ik heb meerde decoders (zie sig) en daarop is ook Dorcel zwart.
Heb die man bij CDS ook vertelt dat dat gel*l over software niet mogelijk was, tenzij hun elke week nieuwe software hebben die moet worden ingeladen.
Want het is natuurlijk geen flipperkast die de ene keer wel op oude software draait en 5 dagen later weer niet...en dan weer wel enz. wink

Maar ja, zei hebben de monopoly en het kan ze werkelijk geen zak schelen daaro bij CDS hoe ze met hun klanten omgaan gezien het gesprek wat ik ook had.
Zo gauw als je ze tegenspreekt met feiten waarop ze geen antwoord hebben en je ze bij de kloten hebt, wordt zo'n telefoon gesprek ook meteen anders en lijkt het alsof CDS in de aanval gaat en het probleem bij de klant neerlegt....en daar kan je het mee doen.

Ik heb die man ook gezegd dat ik het heel goed kan begrijpen dat mensen ZWART (willen) kijken...ipv een duur abo te nemen waarop je gewoon niks ziet en in feite wordt opgelicht (ze doen immers net alsof er geen problemen zijn en alles werkt)
En het rare is dus dat hun belang om tegen dat zwartkijken op te treden groter is dan het belang dat de betalende klant beeld heeft.

Heel verhaal....maar moest dit ff kwijt.
Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik ben terug thuis van vakantie, en ik heb gelezen dat er begin december terug problemen waren met de ontvangst van Dorcel TV, ik hoop dat er vanavond zoals altijd weer beeld is.

Nu even off topic.

In Spanje op vakantie waren er een aantal kanalen te bekijken via de kabel, maar ik denk dat het via een satelliet was die zo via de tv werd doorgestuurd via de preselecties zoals je gewone kabel tv bekijkt.

De kanalen waren:

TVE1, Quatro, La Sexta, Antenna3, Rai Uno, SKY News, RTL Duitsland, SAT1, PRO7, Eurosport Engels, BVN TV maar daar ontbraken 2 gedeelten van het beeld (jammer), dus niet veel maar toch iets, is wel een sober aanbod voor een hotel vind ik.

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Om even off-topic te blijven:

Voor een hotel in Spanje toch een aanbod van verschillende talen: Spaans, Italiaans, Engels, Duits en Nederlands. BVN-TV zal wel gewoon in 4:3 worden doorgegeven daar, zodat je het logo mist? Maar op zich wel leuk dat je in Spanje toch een beetje naar Nederlandse tv kunt kijken! smile

Geplaatst:

werkt alleen maar tussen 23 uur en 6 uur hé wink

heb deze week eens gezapt en gezien dat die werkte (donderdag)

wel viel het beeld eens uit maar na heen en weer zappen was die er weer.

kan zijn dat de verbinding bij CD ook niet goed is naar de hotbird waar ze die afhalen,

al is de hotbird versie ook soms eens gestoord.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
werkt alleen maar tussen 23 uur en 6 uur hé wink

Weet ik! wink

Gisteravond tegen middernacht even gekeken en toen was het beeld op zwart.
Geplaatst:

vanavond eens kijken dan of het hier zwart beeld is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Hier ook al enkele avonden geen Dorcel TV. En inderdaad het is de zoveelste keer, gemiddeld ligt Dorcel er toch elke maand wel een keertje uit. Irritant.

Philips DSR8121PVR, Visiosat Bisat G3C (Astra 1-2-3), CDS Familie HD pakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker

heb deze week eens gezapt en gezien dat die werkte (donderdag)

Nou ik heb heel veel gezapt (elke avond opnieuw) maar nooit beeld gehad sinds woensdag 3 dec.
Brw.. Dorcel TV is 's avonds vanaf 22.00 uur al te zien.

Maar ik zie in je sig TVV staan. Heb je wel een abo bij CDS dan??

Btw. Hustler TV deed gisteravond ook al raar....hoop dat het alleen om één film gaat en dus niet een blijvend probleem wordt.
Beeld had allemaal verticale dunne lijnen/strepen (dik en dun afwisselend) en verspringen onderling dan iets van elkaar.

Het wordt ook eens tijd dat er Europese regels komen, dat een klant b.v. een abo kan nemen bij het Duitse Premiere, die dan buiten hun normale aanbod een transpondertje hebben waarop Ned 1-2-3 de RTL en de SBS zenders te zien zijn.
Dan wist ik wel wat ik deed........
Geplaatst:

Als het goed is heb ik die zender ook in mijn pakket zitten. Zal eens kijken of ie het doet, zoniet dan moet ik wel geld terugkrijgen van CDS :D

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen