Ga naar inhoud


Qbox HD binnenkort leverbaar


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Citaat:
Nou, een pluim voor die remotes. liggen goed in de hand, logisch knoppen opbouw!

 

 

Vind je ?

Ik vind het een waardeloos prul.

Ik heb al een paar jaar een dm500 en nu ook een dm800 maar wennen kan ik niet aan die dingen.

 

Ik heb al veel sat ontvangers gehad en geprobeerd maar een van de fijnste AB's vind ik die van de Triple dragon.

 

post-49-1318260000,1166_thumb.jpg

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Satlook
Citaat:
Nou, een pluim voor die remotes. liggen goed in de hand, logisch knoppen opbouw!



Vind je ?
Ik vind het een waardeloos prul.
Ik heb al een paar jaar een dm500 en nu ook een dm800 maar wennen kan ik niet aan die dingen.

Ik heb al veel sat ontvangers gehad en geprobeerd maar een van de fijnste AB's vind ik die van de Triple dragon.



Die cijfertoetsen liggen te hoog om die AB goed blind te kunnen bedienen, de AB van DMM kan ik blind bedienen omdat alles op de juiste plek zit.

Ik heb ook een Harmony one voor de overige apparaten maar pak toch steeds de AB van de Dream erbij voor de bediening van de Dream en de Digitenne TV.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Het enige dat ik mij dan ook afvroeg (zonder ook maar ergens afbfreuk aan te doen) is hoe Duolabs dat licentiematig geregeld heeft, of dat ze alle benodigde system plugins helemaal zelf herschreven hebben, hetgeen ik ten zeerste betwijfel.


Het zou natuurlijk best kunnen dat de qbox wordt geleverd met een zeer kale enigma2..enkel het gpl deel met wat zelf geschreven drivers.

dat de hobbyist dat de copyright dreambox plugins uit een dreambox image haalt en die hier zelf in plaatst...is dan een tweede.

of dat helemaal correct is, is dan een tweede...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar sluit ik me bij aan.

 

Heb sinds een tijdje voor de hd kanalen (die paar die er zijn)

een Sab Ultimate gekocht ipv de dm800, en hij bevalt ons uitstekend.

Ik ben echt een dm fan, maar het moet wel leuk blijven.

André.

 

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn part al wat je wil maar een dreambox komt zeker niet in mijn huis alleen maar voor de prijs alleen schandalig is het

Deze box kan zeker even veel zoals veel andere,wacht maar eens op de nieuwe relook das pas mooi

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie
Citaat:
in China....lekker goedkoop.


Volgens mij komen de door Dream gebruikte AB's toch echt uit Nederland. Op mijn Dream AB staat het logo van UEI (Universal electronics) uit Enschede. Echostar haalde hier trouwens ook de AB's vandaan.

Nix China, Tukkerije ! :D


Denk je nou echt dat ze in Nederland produceren?
UEI mag dan wel in Nederland zitten maar productie is gewoon in China hoor.

Zelfde geldt voor 99% van alle ontvangers op de markt.
Deze worden dan wel hier ergens (mede) ontwikkeld maar de daadwerkelijke productie is gewoon in China.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Visser1000
Who give's a shit waar die afstandsbedieningen vandaan komen en of die wel of niet overeenkomen met andere afstandsbedieningen. Als ze maar over de gewenste functionaliteit beschikken. Alsjeblieft stop de discussie over de ab's


Je hoeft niet te lezen hoor,staat nergens geschreven.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...