trust Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 voor echt grote schotels van 4 meter ( C band )kom je al snel op een AJAK H.O.H. motor uit. Zeer stabiel en zwaar. Hier in nijmegen ooit nog eens mechanisch geoptimaliseerd en van een elevatie actuator voorzien. Aangestuurd door een Echo* LT 7800 met een extra kastje voor de elevatie .Stond bijna in het centrum op het dak ( plat ) van een bovenwoning. gr Trust Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 22 december 2001 Geplaatst: 22 december 2001 Hoi... Wel ik ben al weer heel wat wijzer... He trust, ken je daar ook leveranciers van..? Er is bij de meeste geen kennis aanwezig op dat gebied. Ik ben inmiddels bij diverse geweest, maar de meeste haken af bij groter dan 1 mtr 20 en weten niet wat er te doen is op gebied van rotors en zo. /Je krijgt meestal antwoorden van " das niet alledaags daar weet ik niet zo veel van en ik kan wel uitzoeken en bestellen..." \ Ik zou graag zelf "neuzen" op een aantal sites waar ze uitleg in info + fotos verstrekken over grotere schotels en hun besturing.<p>Je moet eens kijken op http://www.rohde-schwarz.com/www/dev_center.nsf/html/11a3<p>Daar staat vanalles over diverse antennes alleen erg duur....<p>
trust Geplaatst: 22 december 2001 Geplaatst: 22 december 2001 martyin , mijn vriend , de eigenaar van dat spul ,zit momenteel in roemenie. Dus navragen is een beetje moeilijk . Begin januari is ie weer terug en dan meld ik me wel weer. gr Turst Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 Martyin,<p>Hier heb ik een werkelijk goede site voor de echte satelliet freak: http://www.vertexant.com Als je hier niet vind wat je zoekt, dan weet ik het niet meer. Dit is spul om van te watertanden.<p>Fred
trust Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 martyin , hoe groot is jouw tuin ? gr Trust Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 Hoi... Bedankt voor de reacties weer.. Mijn tuin? Haha, die is iets groter dan 1 Ha. dat is ongeveer 10500 m2. Dus ruimte genoeg. <p>Prettige kerst nog.. Martyin...
Aanbevolen berichten