Spotvogel Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Ook vandaag weer onmogelijk om de kanalen op de juiste volgorde in te lezen met standaard software. Kan er misschien iemand de Canal Digitaallijst voor me uitlezen en hier posten, met eprom? Ik wordt er gek van, heb 'm al 10 keer laten zoeken....
Johan45 Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Spotvogel Menu 5.6 --> Snel kanalen installeren werkt nog wel. (en snel) De CanalDigitaal lijst in menu 5.5 werkt inderdaad weer eens niet. Vult u rustig aan !!!
Spotvogel Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Ja, zou ik wel willen, maar, ik moest het ding opnieuw flashen, heb dus de snelzoekoptie niet, en op BVN wordt íe momenteel ook niet aangeboden.... Kan iemand svp even z'n Flips leegslurpen?? Please?
Spotvogel Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Het lijkt er trouwens op dat de rotzakken de oude doosjes nu echt niet meer ondersteunen; ik laat nu een 2211 op 5-5 zoeken, en die begint meteen Canal Digitaal kanalen te laden.....
JBnl Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 is het niet zo dat het update niet meer bvn is maar kanaal 498. Volg onderstaande stappen om uw Philips DST 5816, DSX 6073, DSX 7071 of DSX 7072 te voorzien van nieuwe software: 1. Zet de satellietontvanger op de zender DOWNLOAD CDS (voorkeuze 498) 2. Zet de satellietontvanger uit d.m.v. de rode knop op de afstandsbediening 3. Zet de satellietontvanger weer aan d.m.v. de rode knop op de afstandsbediening 4. Er verschijnt nu een groene balk in het beeld met de volgende tekst: "Decoder is bezig met laden van nieuwe software. Moment geduld a.u.b" 5. Na 30 seconden start de satellietontvanger opnieuw op 6. Hierna verschijnt kanaal 498 weer in beeld. U ziet tevens een groene banner in beeld met daarin de tekst: "Niet uitzetten a.u.b. Ontvanger controleert nieuwe smartcard". De satellietontvanger controleert en installeert vervolgens de nieuwe software. 7. Wanneer de groene banner uit beeld verdwijnt, is de software update voltooid groeten,JBnl
Spotvogel Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Jahaa, maaar, als je niet in de C+ volgorde kan laden, dan is het natuurlijk ook niet kanaal 498? :-) Ik kan wel 's kijken of ik 'm in de lijst kan vinden, kijken of dat gaat....
Spotvogel Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 OK! Download CDS gevonden, nieuwe soft er op, en, idd, via snelzoeken werkt het! Nu die oude Strong 8000 nog zien te fiksen met een lijst...:-(
Spotvogel Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Huh! Zelfde truuk met de Strong geprobeerd, download CDS gevonden, groene balk, bla bla bla, maar geen menuwijziging uiteraard, dus geen snelzoekfunktie, maaaaaar, nu vind 'ie de Canal Digitaal kanalen wel meteen in de juiste volgorde! Toeval??
Johan45 Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Spotvogel Originele software voor de DST en DSX serie Philips decoders kan je hier vinden. De originele firmware, met snelscanfunctie, staat er ook bij .... Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Huh! Zelfde truuk met de Strong geprobeerd, download CDS gevonden, groene balk, bla bla bla, maar geen menuwijziging uiteraard, dus geen snelzoekfunktie, maaaaaar, nu vind 'ie de Canal Digitaal kanalen wel meteen in de juiste volgorde! Toeval?? Of ze lezen mee .... Vult u rustig aan !!!
Spotvogel Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: Johan45 SpotvogelOriginele software voor de DST en DSX serie Philips decoders kan je hier vinden. De originele firmware, met snelscanfunctie, staat er ook bij .... Haha! Dat zeg je nu! :-)
Johan45 Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Haha! Dat zeg je nu! :-) Ja.! en zonder dat je er om hoeft te vragen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen