pepela Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Ik heb onlangs een site gezien, die een locatie weergeeft in graden en minuten. Interesant om samen met bv. Satellite Antenna Alignment software je schotel juist af te stellen. Ik heb mij scheelgezocht en vind de topic niet meer terug. Ook heb ik de zoekfunctie gebruikt van sat4all, maar kan maar niet bedenken hoe ik de "juiste term" zou verwoorden. iemand die die site kent? op voorhand: Dank U "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Gerdy Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 www.maporama.com is er zo een. Je tikt er jouw juiste adres in (kaarten) en hij geeft je jouw exacte positie (lengtegraad en breedtegraad)in de linkerkolom. Zie je het niet, ga dan onder "inlichtingen" met de muis op "info" staan. Gerdy
paardengek Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Ook het programmatje gorbtrack is voor jouw ideaal. Kun je alle details qua satelieten / geografische lezen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast wanderer Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 deze: http://www.heavens-above.com/selecttown.asp?CountryID=NL je woonplaats invullen en dan....tata
maja Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Ik denk dat je deze bedoeld. http://www.dishpointer.com
pepela Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 hartelijk bedankt voor jullie antwoorden. de site die ik "verloren was", was die van maporama. Maar dishpointer is ook heel interesant. nog eens bedankt allemaal mvg, pepela "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
pep Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 google earth geeft onderaan de positie aan.
pepela Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 ja, dat had men mij gezegd, maar ik gebruik google earth niet, en wil geen onnodige software op mijn systeem instaleren. mvg, pepela "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen