pch Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Ik neem aan alleen administratiekosten, aansluitkosten o.i.d. hoeft natuurlijk niet, want ze hoeven fysiek helemaal niets te doen. Dit i.t.t. b.v. je internet en/of telefonie abonement bij alle providers... Gr. Paul.
Knudde Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Er zijn weinig dingen gratis in het leven, maar dit nog wel.
pch Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: Knudde Er zijn weinig dingen gratis in het leven, maar dit nog wel. Staat dat ergens zwart op wit (op hun site)? Ik kan dit (bijna) niet geloven! Gr. Paul.
tfh Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Bij mijn laatste verhuizing koste dit ook niets, dus.. Maarja, heb je keus dan?
Gast wanderer Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 hier http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen.aspx misschien? trefwoord adreswijziging
pch Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: tfh Bij mijn laatste verhuizing koste dit ook niets, dus.. Maarja, heb je keus dan? Ja, de keuze is niets door te geven, immers wat maakt het uit waar ik mijn schotel neerzet, alles gaat verder toch online, via mail en automatische incasso. Dus ik kan ook verhuizen en mijn verhuizing niet doorgeven, maakt toch niets uit, of wel? Gr. Paul.
Gast Pacman Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Lastig bij een eventuele kaartwissel. Komt ie bij je oude adres op de mat te vallen.
Gast Agent Mike Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 kan mijn niet voorstellen dat ze er geld voor zouden vragen, immers je kunt online ZELF de adresgegevens veranderen..
pch Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: Agent Mike kan mijn niet voorstellen dat ze er geld voor zouden vragen, immers je kunt online ZELF de adresgegevens veranderen.. Wel vreemd dat het nergens vermeld staat of het gratis is of geld gaat kosten. CDS kennende tot nu toe kost het geld lijkt me, toch? Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het niets kost. Gr. Paul.
Gast wanderer Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 als je zo'n verhuisbericht (postkantoor) invult kun je ook aankruisen canaldigitaal...heb dit 3 jaar geleden gedaan en dat kostte niks..nada..krijg nu weer netjes de jaarlijkse rekening op mijn huidige adres...adreswijziging kost niks....
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Hoe noemen ze dat..? Slapende honden wakker maken. Ik sta verbaasd dat CDS deze bron van inkomsten (nog) niet heeft ontdekt!
Noordzee Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Ik heb het nergens meer kunnen terugvinden, maar er staat mij bij er lang geleden wel administratiekosten in rekening gebracht werden. Later werd dit gratis, Dit ging echter wel in combinatie met een forse verhoging van het Set-Top-Box pakket. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast rhodi Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Een aantal jaren geleden ging het abonnement op de stb omhoog, met als "tegenprestatie"dat de verhuiskosten zouden vervallen. Alsof je dat jaarlijks doet?!
Gast funsat Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Kennis van mij is onlangs overleden. Abo stond op zijn naam. Zijn vrouw informeerde bij CD of ze zijn voorletter konden wijzigen naar haar voorletter. Verder bleef alles hetzelfde. CD antwoordde: overname formulier opsturen. Kosten:€29,95. Nu heeft ze Digitenne.
Ron Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Dat is toch godsgeklaagd belachelijk! Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen