Ga naar inhoud


En daar zit je dan.


freaky

Aanbevolen berichten

En daar zit je dan thuis met je poot omhoog.

Wat 2 weken terug begon met een klein wondje op mijn been begon zich langzaam aan te ontwikkelen tot een fikse ontsteking ter grote van een tennisbal.

Steeds braaf in de soda maar niets leek meer te helpen.

Todat ik 2 dagen geleden 41 graden koorts kreeg ben ik toch maar eens naar de dokter gegaan. Zijn conclusie was wondroos.

Nu zit/lig ik op zijn advies nog tot zeker dinsdag met de voet omhoog. En kreeg ook een antibiotica kuur voorgeschreven.

En als je je echt beroerd voelt dan maakt dat niet uit maar als je je dan weer beter voelt (koorts weg) dan is het een verdomde lange zit.

Gistermorgen dacht ik ah lekker mijn huiswerk maken wat mails bekijken etc . Maar om 15:00 was ik overal al mee klaar en nu zit ik hier maar een beetje dit board te bestoken. Kortom het begint me nu al de keel uit te hangen.

MMMhhhh misschien hebben ze hier nog een tijdelijke moderator nodig :D

Zijn er hier meer mensen die dit gehad hebben en hebben die er lang over gedaan om weer te herstellen?

En wat ik me later eigenlijk afvroeg is ,waarom moet je eigenlijk met je voet omhoog?

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ziekte geneest meestal binnen een week, maar als je verzwakt bent of suikerziekte hebt zal het wat langer duren.

Het been omhoog is om de lymfe-afvoer te bevorderen. Een deel van het vocht tussen je cellen moet via de lymfekanalen afgevoerd worden en die afvoer kan belemmerd zijn bij wondroos. Je zou dan een heel dik been krijgen (elephantiasis of olifantsbenen).

Beterschap!

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

had ik afgelopen jaar ook

veel te laat naar de dokter

van ene dag op de andere, kompleet immobiel

kon m'n bed niet uit

en toen ik eruit was en voor de spiegel stond

zag je bloedrode en zwarte striemen over het been

tweemaal buiten westen geweest en met spoed naar de dokter gestrompeld. (acute bloedvergiftiging)

 

streptokokken infectie door krabben aan een jeukend wondje aan het onderbeen

zit bij iedereen onder z'n vingernagels en je brengt het daarmee in neus oog en bij wondjes in de open bloedcirculatie.

 

hoop dat je de antibiotica keur afmaakt en snel herstelt.

 

waar tref je streptokokken aan

overal

een van de grootste infectiehaarden zijn toiletdeur klinken en handdoeken en roemrucht zijn de toetsenborden in een bureau.

 

chiao

 

Time Machine Stadium - Live

Jean Michel Jarre

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky

Zijn er hier meer mensen die dit gehad hebben en hebben die er lang over gedaan om weer te herstellen?

Zelf heb ik het niet gehad (even afkloppen) maar wel 2 weken terug op een rondreis door Marokko meegemaakt bij een van onze reisgenoten, van het ene moment op het andere zeer hoge koorts en omdat hij het al eens eerder had gehad wist hij precies welke anti-biotica hij nodig had en verliep voor hem de reis verder van hotelbed naar hotelbed.
Zijn been was tot aan de knie vuurrood en erg pijnlijk.
Vijf dagen later is hij ook weer met ons terug gevlogen naar A.dam en inmiddels is hij weer hersteld.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 km onder de afsluitdijk, tssss de techniek staat ook voor niets he, een schotel op een onderzeër :D

als je de ambulance straks hoort ben ik dat :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek maar eens op internet wat wondroos is, waardoor het komt en misschien hoe het te genezen is.

 

Ben maar blij als je de eerste keer de juiste antibiotica voorgeschreven krijgt.

 

Veel beterschap, Raoul

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...