Bullssattv Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 ik heb gekeek die zender op Nostalgienet tv bij themapakket plots staan zwarte beeld staan op "gecodeerd" Miss dat einde voor tvv ??? iemand weten meer ? Groeten Bullssattv Humax HD 2000 CI (TVV met BASIC+ en Free HD),DVB-T !
digitaal kijker Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 hier nog beeld hoor, even uw kaart heractiveren miss bullsattv Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Bullssattv Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 ooh ! ik neem bijna nooit heractiveren is al 1 jaar! normaal zo automatie ! ik denk probleem met module card ? Groeten Bullssattv Humax HD 2000 CI (TVV met BASIC+ en Free HD),DVB-T !
jacksparrow Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Niet om vervelend te doen maar probeer enigzins correct Nederlands te schrijven/typen. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Bullssattv Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: jacksparrow Niet om vervelend te doen maar probeer enigzins correct Nederlands te schrijven/typen. ik ben slechthorend, mijn zinbouw is anders dan jij of ander mensen ! mijn eiger moedertaal is gebarentaal ! Humax HD 2000 CI (TVV met BASIC+ en Free HD),DVB-T !
Gast t-sec Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Nostalgie net zit overdag toch op de frequentie van Action?
Gast Deevie Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Action zit op astra1, Nostalgienet op Astra3. Nostalgienet zendt wel maar uit van 7 tot 15h
TokeMUp Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: Bullssattv Origineel bericht van: jacksparrow Niet om vervelend te doen maar probeer enigzins correct Nederlands te schrijven/typen. ik ben slechthorend, mijn zinbouw is anders dan jij of ander mensen ! mijn eiger moedertaal is gebarentaal ! Ik had al een vermoede. Mijn schoonzus is slechthorend en de zinsbouw is inderdaad hetzelfde. Als buitenstaander komt dit raar over maar als je er ervaring mee hebt lees je het net als een andere zin. mvg
RUF Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: JPVSP 't lijkt meer op.. etc, etc... Denk je soms grappig te zijn met bovenstaande uitspraak? We hebben hier op het forum een sterk ontwikkeld gevoel voor humor, maar de draak steken met de fyische beperkingen van een forumlid is er voor mij toch net ietsje over.
Gerdy Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: RUF Origineel bericht van: JPVSP 't lijkt meer op.. etc, etc... ietsje? Is nog zachtjes uitgedrukt! Gewoon ontoelaatbaar! Maar nu terug on-topic. Gerdy
JPVSP Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: RUF Origineel bericht van: JPVSP 't lijkt meer op gebarentaal voor blinden en als ze dat nu eens gingen ondertitelen dan kan ik het ook lezen. Denk je soms grappig te zijn met bovenstaande uitspraak? We hebben hier op het forum een sterk ontwikkeld gevoel voor humor, maar de draak steken met de fyische beperkingen van een forumlid is er voor mij toch net ietsje over. Ik vond die opmerking van jacksparrow beleefd en een terechte opmerking/vraag. En Lach ik met iemand zijn gebreken als hij zelf in een reactie achter zijn antwoord zet? terug on topic
Gerdy Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 JA, jij lacht en spot met iemand met gebreken, zelfs als die persoon achter zijn antwoord zet! En de reactie van jacksparrow was helemaal geen terechte opmerking/vraag maar eerder een gevaarlijke vraag. Ga wat omzichter om met mensen die blijkbaar niet correct kunnen schrijven; daar zit meestal een reden achter want anders zou hun "taal" niet opvallen. Daarop was de reactie van Bullssattv een "vriendelijke" verduidelijking dat hij met een gebrek kampt en het is moedig van hem om dat ook te verduidelijken, en nóg sterker als hij die handicap als de normaalste zaak van de wereld beschouwd (door toe te voegen) maar dat jij dan de spot drijft met jouw "ondertitelingverhaal" is er over! Blijkbaar is "tact" ver te zoeken bij jou! Gerdy
Gast Paullo Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Volledig mee eens. Ik heb mij in het begin dat bulsattv hier postings plaatste een aantal malen afgevraagd waarom hij zo "raar" schreef, in de mate zelfs dat ik dacht dat hij een bulgaar was (bulsattv) van oorsprong. Op één van de reacties daaromtrent, heeft hij dan geschreven dat hij een handicap had, hetgene één en ander verklaart en hier heeft hij dat nogmaals herhaald. Het is inderdaad sterk om dit openlijk te durven schrijven en jou reactie vind ik persoonlijk beneden alle peil, alsof het plaatsen van een smiley achter een zin dan maar toelaat om met een handicap te lachen. Greets
jacksparrow Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Hoi Bullssattv, Mijn welgemeende excuses betreffende mijn eerder gemaakte opmerking, ik was er niet van op de hoogte. Ik hoop dat ik je niet gekwetst heb want dat was echt mijn bedoeling niet. Groetjes Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen