Ga naar inhoud


pas op nieuw radar in een auto !!


edbe

Aanbevolen berichten

Wel alles goed lezen he. Dit was mijn versie van wat te doen bij bumperklevers. Ik rijd normaal 80 - 90 ipv 70. Die 70 doe ik dus bij een opdringerige bumperklever.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

nou boetes zijn hier hoger hoor ik krijg regelmatig een duits prentje vaak maar 10 euro verwarnungsgeld, dat is wel even minder dan in nederland

ze zouden hier ook het duitse puntensysteem moeten invoeren,rijden ze je ten minste niet van het zebrapad af

voor de rest zeg ik altijd degene die niet de maximaal toegestane snelheid aanhoudt moet tijdens de spits niet op de weg,onze economie verwacht van ons te veel om te treuzelen

v.b. s'morgens om 05.00 uur met 40 kmh door de stad rijden,hopeloos

zal wel weer kommentaar geven ,maar ik houd van opschieten

 

ps volgens de hollandse wet is zo ongeveer elke duitser een wegmisbruiker

satzoeker`

 

No,No y No

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het afremmen bij bumperklevers heeft geen zin, net zo min als extra gasgeven.

Ik ga wel eens een beetje de slingeraar uithangen. Daar schrikken ze meer van. Negeren is het allerbeste.

 

Op de snelweg tuf ik in de regel met 120 op de rechterbaan.

Als WPW en co langszij wil komen, immer links blijven plakkend met stevig 30+ meer op de klok en er doemt voor mij een vrachtwagen op of een andere slak dan ga ik rustig in zelfde tempo naar links. Uiteraard ruim op tijd richting aangevend en uiterst beheerst naar links, uiteraard pas 50 meter voor het in te halen vehicel en na de inhaal actie uiterst beheerst naar rechts. Hoe dichter ze op me bumper kruipen hoe langzamer... Ik betaal ook wegenbelasting.

 

Vorige week nog zo'n aggresieveling die dan denkt dat ik hem niet gezien had en mij even wilde aandrukken. Knipperen met lichten en toeteren. Kloojo gaf nog extra gas na mijn aankondiging inhalen ook, denk zeker even gat dicht te rijden in de hoop dat ik voor hem ga remmen...

Boeit mij niks, ik rem niet voor hardrijders.

 

Zijn dezelfde gasten die treintjes rijden op de linkerbaan terwijl je rechts heerlijk door kunt karren over vele honderden meters!

 

Nederland leert rijden en gun elkaar de ruimte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Als WPW en co langszij wil komen, immer links blijven plakkend met stevig 30+ meer op de klok en er doemt voor mij een vrachtwagen op of een andere slak dan ga ik rustig in zelfde tempo naar links.

Geeft niet hoor, dan ga ik je gewoon rechts voorbij of over de vluchtstrook/busbaan, tis allemaal asfalt tegenwoordig. Morge rond 7.30 weer eens fijntjes men nieuwe injectoren inblazen op de a15/a2.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

rechts kan alleen over de vluchtstrook... ander zit je met 150 tegen de trailer van de truck aan. Ben geen onnodig hinderaar dus ga pas naar links als dat ook nodig is, hard / doorrijders prima, maar dan niet ten koste van de normale rijders!

 

En ja ik heb ook de pest aan gasten die vrachtenwagens naar links laten gaan in de spits. Blijf regelmatig links plakken bij de cabine totdat gat achter me eindelijk dicht is gereden smile

 

En ja 300 meter van te voren naar links en dan lekker tuffen met 100 of 110 dan rijdt ik ook rechts door met 120 en draai ik hem er links voor.

 

En 120 is niet 120 op de klok maar op de tomtom, die is betrouwbaarder. Meerderheid weet niet dat eigen teller tot wel 10 km per uur afwijkt. Meestal geven ze 10 km te veel aan tov werkelijkheid. Goed dat ze op veel 80 wegen van die matrix borden neerzetten met werkelijke snelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol

Nederland leert rijden en gun elkaar de ruimte!!!


En daar zit nu het probleem we gunnen elkaar helemaal niks.Het is allemaal ikke ikke en de rest kan.....
Helaas zie je hier op dit forum ook steeds meer van dit soort asociale figuren.
Misschien kunnen we de naam wel veranderen in Sat 4 Me. wink

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Origineel bericht van: theparasol
Als WPW en co langszij wil komen, immer links blijven plakkend met stevig 30+ meer op de klok en er doemt voor mij een vrachtwagen op of een andere slak dan ga ik rustig in zelfde tempo naar links.

Geeft niet hoor, dan ga ik je gewoon rechts voorbij of over de vluchtstrook/busbaan, tis allemaal asfalt tegenwoordig. Morge rond 7.30 weer eens fijntjes men nieuwe injectoren inblazen op de a15/a2.


WPW wat ben jij toch een asociale opruier. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...