Ga naar inhoud


Te hard rijden in het buitenland moet men dat betalen?


maja

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik ga dus ook betalen. Wat mij altijd het meeste ergert aan dit soort overtredingen dat ze altijd controles houden daar waar de meeste overtredingen gebeuren. Bij voorbeeld waar het berg af gaat of waar een weg dubbelbaans wordt, zo kan ik veel voorbeelden geven.

Ik vind dat ze controles moeten houden op plaatsen waar de verkeersveiligheid extra in het geding is. Het gaat uiteindelijk om de verkeersveiligheid.

Sinds dat ik cruisecontrol in mijn wagen heb zijn bij mij de bekeuringen, wegens te hard rijden, sterk afgenomen. Echter op de autobaan gebruik ik nooit geen cruisecontrol. Dat vind ik te gevaarlijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Echter op de autobaan gebruik ik nooit geen cruisecontrol. Dat vind ik te gevaarlijk.


Huh...cruisecontrol is dacht ik juist bedoeld voor op autosnelwegen..ik gebruik hem eigenlijk altijd ook op gewone binnenwegen, alleen niet in de binnenstad.

Het is wel een kwestie van er mee leren omgaan..

gebruik jij hem dan alleen in de binnenstad? wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: maja
Echter op de autobaan gebruik ik nooit geen cruisecontrol. Dat vind ik te gevaarlijk.


Huh...cruisecontrol is dacht ik juist bedoeld voor op autosnelwegen..ik gebruik hem eigenlijk altijd ook op gewone binnenwegen, alleen niet in de binnenstad.

Het is wel een kwestie van er mee leren omgaan..

gebruik jij hem dan alleen in de binnenstad? wink


Ik gebruik CC overal en ik zie niet in waarom dat gevaarlijk zou zijn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met de cc, snelheid d.m.v. gps net onder de flitsgrens, op de snelweg.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik cruisecontrol altijd op wegen waar een snelheidsbegrenzing geldt.En dan vooral op wegen waar veel camera's staan. Op wegen bijv. langs kanalen je gaat meestal vanzelf harder rijden en dan flits.

Ik vind cruisecontrol eigenlijk onveilig omdat je dan niet zo alert bent. Op de snelwegen is het meestal zo druk dat extra alertheid geboden is. Als het dan niet zo druk is en dat kan alleen in Duitsland, waar op plaatsen geen snelheidsbeperking is, daar kun je nog genieten van het rijden. Van cruisecontrol geniet je niet.

Maar we dwalen af van het onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Wat mij altijd het meeste ergert aan dit soort overtredingen dat ze altijd controles houden daar waar de meeste overtredingen gebeuren. Bij voorbeeld waar het berg af gaat of waar een weg dubbelbaans wordt, zo kan ik veel voorbeelden geven.


berg af is wel erg gevaarlijk dus dat ze daar kontroleren is alleen maar goed.

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

he poetsdoekje zo'n goede omschrijving heb ik nog niet gehoord

 

bij een vriend van me kwam ook de nederlandse politie aan de deur voor een boete uit duitsland.

die dropen af toen ze zeiden geen zin te hebben om te betalen .

 

met duitsland is inmiddels een verdrag.

 

toch zou ik wachten of er voor dat (lage)bedrag de politie aan de deur zou komen (net voor een eventuele verhoging)

dan kun je alsnog snel betalen, .. ze moeten er dan wel wat voor doen :D(i.p.v. boeven vangen)

 

je moet doen tegen de politie alsof je van niets weet , geen post ontvangen hebt , en natuurlijk van plan bent om een eventuele boete te betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lemoi
Origineel bericht van: maja
Wat mij altijd het meeste ergert aan dit soort overtredingen dat ze altijd controles houden daar waar de meeste overtredingen gebeuren. Bij voorbeeld waar het berg af gaat of waar een weg dubbelbaans wordt, zo kan ik veel voorbeelden geven.


berg af is wel erg gevaarlijk dus dat ze daar kontroleren is alleen maar goed.


Is toch logisch dat ze op plekken gaan staan waar de meeste overtredingen te verwachten zijn.
Daar valt toch het meest te verdienen. :D:D

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwitserland is niet eens euoperse unie. IK zou niet betalen, we betalen hen al autoweg tol die ze hier niet eens innen.

Ik heb deze zomer in totaal 7 flitsen gezien in Frankrijk op heen en terugweg naar Spanje, geen enkele is doorgekomen en ik was ook niet van plan ze te betalen. Als men hun tolwegen niet neemt recupereren ze met boetes op stukken die echt uitnodigen om harder te gaan dan toegestaan en wwar geen kat op de baan te zien is. Men vergeet dat het 1e doel verkeersveiligheid moet zijn en geen supplementaire inkomsten.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fiene56
Je zegt het zelf al: "het Doel"
De realiteit is echter anders.


zo je me dat eens kunnen uitleggen? Want ik begrijp dat niet helemaal (ben niet zo slim)

Dank je

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PaulCl
Als men hun tolwegen niet neemt recupereren ze met boetes op stukken die echt uitnodigen om harder te gaan dan toegestaan en wwar geen kat op de baan te zien is. Men vergeet dat het 1e doel verkeersveiligheid moet zijn en geen supplementaire inkomsten.


weet je dan waarom de snelheid dan zo "langzaam" is op die weg? Misschien zijn er wel veel ongelukken gebeurd omdat er veel te hard gereden wordt. Ik denk dat je wel anders praat als je een keer wordt aangereden door een persoon die te snel rijd en dacht dat te hard rijden makkelijk kon want er was toch geen verkeer

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 38 EUR valt nog heel goed mee. Als je dit in België doet kost het min 50 EUR. En als je toevallig de autosnelweg naar Frankrijk neemt, dan maak je veel kans om geflitst te worden en mooi aan de kant gezet te worden. Je moet de boete dan onmiddellijk betalen, zoniet mag je zonder auto verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...