Neptunus Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 die luizige 38 euro's staan in geen enkelen verhouding tot het bedrag op de uiteindelijke rekening als je niet betaald. Ik zou het risico echt niet lopen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
maja Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Geplaatst: 14 november 2008 Ik ga dus ook betalen. Wat mij altijd het meeste ergert aan dit soort overtredingen dat ze altijd controles houden daar waar de meeste overtredingen gebeuren. Bij voorbeeld waar het berg af gaat of waar een weg dubbelbaans wordt, zo kan ik veel voorbeelden geven. Ik vind dat ze controles moeten houden op plaatsen waar de verkeersveiligheid extra in het geding is. Het gaat uiteindelijk om de verkeersveiligheid. Sinds dat ik cruisecontrol in mijn wagen heb zijn bij mij de bekeuringen, wegens te hard rijden, sterk afgenomen. Echter op de autobaan gebruik ik nooit geen cruisecontrol. Dat vind ik te gevaarlijk.
Digipaps Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: maja Echter op de autobaan gebruik ik nooit geen cruisecontrol. Dat vind ik te gevaarlijk. Huh...cruisecontrol is dacht ik juist bedoeld voor op autosnelwegen..ik gebruik hem eigenlijk altijd ook op gewone binnenwegen, alleen niet in de binnenstad. Het is wel een kwestie van er mee leren omgaan.. gebruik jij hem dan alleen in de binnenstad? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Neptunus Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: Digipaps Origineel bericht van: maja Echter op de autobaan gebruik ik nooit geen cruisecontrol. Dat vind ik te gevaarlijk. Huh...cruisecontrol is dacht ik juist bedoeld voor op autosnelwegen..ik gebruik hem eigenlijk altijd ook op gewone binnenwegen, alleen niet in de binnenstad. Het is wel een kwestie van er mee leren omgaan.. gebruik jij hem dan alleen in de binnenstad? Ik gebruik CC overal en ik zie niet in waarom dat gevaarlijk zou zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Moderator ceesv Geplaatst: 14 november 2008 Moderator Geplaatst: 14 november 2008 Met de cc, snelheid d.m.v. gps net onder de flitsgrens, op de snelweg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
maja Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Geplaatst: 14 november 2008 Ik gebruik cruisecontrol altijd op wegen waar een snelheidsbegrenzing geldt.En dan vooral op wegen waar veel camera's staan. Op wegen bijv. langs kanalen je gaat meestal vanzelf harder rijden en dan flits. Ik vind cruisecontrol eigenlijk onveilig omdat je dan niet zo alert bent. Op de snelwegen is het meestal zo druk dat extra alertheid geboden is. Als het dan niet zo druk is en dat kan alleen in Duitsland, waar op plaatsen geen snelheidsbeperking is, daar kun je nog genieten van het rijden. Van cruisecontrol geniet je niet. Maar we dwalen af van het onderwerp.
lemoi Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: maja Wat mij altijd het meeste ergert aan dit soort overtredingen dat ze altijd controles houden daar waar de meeste overtredingen gebeuren. Bij voorbeeld waar het berg af gaat of waar een weg dubbelbaans wordt, zo kan ik veel voorbeelden geven. berg af is wel erg gevaarlijk dus dat ze daar kontroleren is alleen maar goed. Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
marco24 Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 he poetsdoekje zo'n goede omschrijving heb ik nog niet gehoord bij een vriend van me kwam ook de nederlandse politie aan de deur voor een boete uit duitsland. die dropen af toen ze zeiden geen zin te hebben om te betalen . met duitsland is inmiddels een verdrag. toch zou ik wachten of er voor dat (lage)bedrag de politie aan de deur zou komen (net voor een eventuele verhoging) dan kun je alsnog snel betalen, .. ze moeten er dan wel wat voor doen (i.p.v. boeven vangen) je moet doen tegen de politie alsof je van niets weet , geen post ontvangen hebt , en natuurlijk van plan bent om een eventuele boete te betalen
Poetsdoekje Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: lemoi Origineel bericht van: maja Wat mij altijd het meeste ergert aan dit soort overtredingen dat ze altijd controles houden daar waar de meeste overtredingen gebeuren. Bij voorbeeld waar het berg af gaat of waar een weg dubbelbaans wordt, zo kan ik veel voorbeelden geven. berg af is wel erg gevaarlijk dus dat ze daar kontroleren is alleen maar goed. Is toch logisch dat ze op plekken gaan staan waar de meeste overtredingen te verwachten zijn. Daar valt toch het meest te verdienen. en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
maja Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Geplaatst: 15 november 2008 Het doel moet altijd zijn de verkeersveiligheid.
Fiene56 Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Je zegt het zelf al: "het Doel" De realiteit is echter anders. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
PaulCl Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Zwitserland is niet eens euoperse unie. IK zou niet betalen, we betalen hen al autoweg tol die ze hier niet eens innen. Ik heb deze zomer in totaal 7 flitsen gezien in Frankrijk op heen en terugweg naar Spanje, geen enkele is doorgekomen en ik was ook niet van plan ze te betalen. Als men hun tolwegen niet neemt recupereren ze met boetes op stukken die echt uitnodigen om harder te gaan dan toegestaan en wwar geen kat op de baan te zien is. Men vergeet dat het 1e doel verkeersveiligheid moet zijn en geen supplementaire inkomsten. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
lemoi Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Je zegt het zelf al: "het Doel" De realiteit is echter anders. zo je me dat eens kunnen uitleggen? Want ik begrijp dat niet helemaal (ben niet zo slim) Dank je Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
lemoi Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Origineel bericht van: PaulCl Als men hun tolwegen niet neemt recupereren ze met boetes op stukken die echt uitnodigen om harder te gaan dan toegestaan en wwar geen kat op de baan te zien is. Men vergeet dat het 1e doel verkeersveiligheid moet zijn en geen supplementaire inkomsten. weet je dan waarom de snelheid dan zo "langzaam" is op die weg? Misschien zijn er wel veel ongelukken gebeurd omdat er veel te hard gereden wordt. Ik denk dat je wel anders praat als je een keer wordt aangereden door een persoon die te snel rijd en dacht dat te hard rijden makkelijk kon want er was toch geen verkeer Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Gast Deevie Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Die 38 EUR valt nog heel goed mee. Als je dit in België doet kost het min 50 EUR. En als je toevallig de autosnelweg naar Frankrijk neemt, dan maak je veel kans om geflitst te worden en mooi aan de kant gezet te worden. Je moet de boete dan onmiddellijk betalen, zoniet mag je zonder auto verder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen