TangoBravo Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 De Panasonic DMR-EX71S en DMR-EX81S zijn DVD recorders met een ingebouwde satellietontvanger. Voor zover ik via internet kan achterhalen worden deze alleen in Duitsland geleverd. Mochten ze toch in NL geleverd worden, kan iemand mij dan (VIA PM!) een adres geven? Zijn er overigens gebruikerservaringen met deze ontvangers? Het lijkt mij bijvoorbeeld dat de DVD die je er mee opneemt toch wel van hoge kwaliteit moet zijn, immers je krijgt het signaal digitaal binnen, en het wordt digitaal verwerkt. Met andere DVD-recorders heb je vrijwel altijd de analoge omzetting van de scartverbinding tussen satellietontvanger en DVD-recorder. T B
Daniël Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Hij verwerkt/schrijft jammergenoeg niet de pure MPG TS maar er wordt een "vertaalslag" gemaakt. Daardoor zijn er ook verschillende opnamemodi mogelijk. Desondanks goede beeldkwaliteit. Een artikel op Magnus.de Lees ook op de Duitse Panasonic Website Groeten, Daniël ================================================================= Dreambox DM7000, PLi® Jade2 Images Suite 20090322 Rev.6302, Freecom Network Drive (WERKT VIA SAMBA GOED!)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen