Hemant Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Geplaatst: 17 november 2008 ben nu bezig met pop3 maar is niet zo makkelijk als ik dacht. ik heb dus een pop3 account xxx@zonnet.nl die heb ik toegeveogd bij de default policies als SMTP @zonnet.nl Ik maak gebruik van EFS. Daar zijn mijn zonnet account als pop met bijbehorende user-id en password. in SMTP heb ik mijn lokale server gezet. bij domain zijn mijn interne domein. maar het werkt niet ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
WPW Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Poll'tie je pop account niet of wat? logging/event viewer? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Hemant Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Geplaatst: 17 november 2008 ik heb POPCon ginstalleerd daar zie ik wat meer. hij ziet mail op mijn pop3 server Mail Transfer to Exchange Server LOKALESERVER triggered MAIL Transfer to Exchange failed, reason: Connection was unexpectedly closed ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
rlckring Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Popcon is leuk, en zal ongetwijfled gaan werken. Maar waarom heb je 3 server draaien, om wat wijzer te worden?? Dan registreer je toch een domein naam naar eigen keuze voor 25euro per jaar. Configureer je exchange voor smtp-mail en je catch-all pop3 box, die je vaak krijg bij een domeinnaam registratie, als backup op MX-20. je moet dan wel je domein, AD en DNS opnieuw installeren... Alles is dan geintregreerd, is toch wel leuker.. Voor spam hoef je het niet te laten, er zit toch een junk folder in outlook. Je moet ook niet overal je email adres geven.. Popcon gebruik je dan alleen voor je Zonnet en Gmail accounts, die je wel overal achter laat..
Hemant Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Geplaatst: 17 november 2008 probleem is het domein dat ik wil is bezet haha, 3 server gebruik ik zelf voor alles en nigwat. nu leek het me leuk om een project te starten om simpel de mail af te handelen. Pocon werkt helaas nog niet, ik zie wel dat de melding een bug was bij oude versies maar dat moet opgelost zijn. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen