Ga naar inhoud


Geen TV Flefoland op mijn Digitenne


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Dat je geen TV Flevoland kan ontvangen is toch niet zo erg, want persoonlijk kijk ik nooit naar TV Flevoland.

Zeker niet na de omschakeling van anoloog naar digitaal, waar iedereen die geen kabelaansluiting had (lees: de boeren in het buitengebied) gratis (betaald uit onze omroepbijdrage die verplicht betaald moet worden door iedereen met inkomen in Nederland!), een digtale ontvanger kreeg van TV Flevoland.

Vanaf dat moment ben ik, principiel, niet meer gaan kijken naar TV Flevoland!!!!

Oh ja, de programma´s zijn ook waardeloos!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer het pakket van TV Noord-Holland sterker is dan gooit hij bij automatisch zoeken TV Flevoland weer uit het geheugen. Je kan de zender kort voorbij zien komen (althans de naam) en als je die kort ziet kan je ontvanger die zelfde wel ontvangen. Je moet je ontvanger even handmatig laten zoeken op kanaal 26. Het kan zijn (afhankelijk van je merk) dat je hem ergens op kanaal 1005 vind bijvoorbeeld. Andere regionale omroepen zoals TV Gelderland vind dit een ongewenste situatie. KPN wil hier echter NIETS aan doen. Zij willen dat de ontvanger het sterkste signaal ontvangt en niet die van een zwakkere. Het is kennelijk niet mogelijk dat beide regionale zenders opgenomen worden in de programma lijst. Dus wat omslachtig, handmatig zoeken. Maar dan heb je ook beide regionale omroepen op je TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

druk tijdens TV kijken op ok. Verwijder TV noord holland op plaats 22 via opties (blauwe knop).

Ga naar het installatie menu en verander snel zoeken in handmatig zoeken. Voer bij Kanaal 26 in en start het zoeken. Nu heb je Flevoland op plaats 22.

Als je handmatig K39 ook nog toevoegd dan krijg je boven plaats 1000 TV NH er ook nog bij. Zo kan je alle regionale zenders toevoegen die binnen je bereik vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
hoe weet je dat hij een topfield heeft?

Standaard digitenne ontvanger is al ruim een jaar een Topfield.

Trouwens op de topfield single tuner, Topfield PVR en de samsung single tuners kan je gewooon naar believen zenders toevoegen.

@sjaak(k) waar bestaan die beperkingen eigenlijk uit waar je het over hebt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: EdjeKroketje


@sjaak(k) waar bestaan die beperkingen eigenlijk uit waar je het over hebt?

Ik dacht meerdere regionalen in je lijst, dat wil KPN niet, en waarom confused

Met een scan komen ze er niet standaard in, je krijgt (normaal gesproken) de regionale zender van waar je woont. De KPN ontvangers die KPN voert kunnen allemaal de regionale op plaats 22 vervangen en extra toevoegen boven de laatste zender ( meestal is dat plaats 1000 en hoger).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: EdjeKroketje


@sjaak(k) waar bestaan die beperkingen eigenlijk uit waar je het over hebt?

Ik dacht meerdere regionalen in je lijst, dat wil KPN niet, en waarom confused


En niet alleen dat, in de mijn Philips met conax zie ik na een scan een hele rits Duitse zenders staan maar ik ontvang ze niet, geen idee hoe ik dit kan regelen.

Heeft echter ook geen hoge prioriteit, ik heb al zenders ook al via satelliet en de meeste ook nog eens via IPTV.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: EdjeKroketje


@sjaak(k) waar bestaan die beperkingen eigenlijk uit waar je het over hebt?

Ik dacht meerdere regionalen in je lijst, dat wil KPN niet, en waarom confused


En niet alleen dat, in de mijn Philips met conax zie ik na een scan een hele rits Duitse zenders staan maar ik ontvang ze niet, geen idee hoe ik dit kan regelen.

Heeft echter ook geen hoge prioriteit, ik heb al zenders ook al via satelliet en de meeste ook nog eens via IPTV.

wel raar en als je zonder de conax scant want voor de Duitsers heb je geen conax nodig komen ze dan ook niet te voorschijn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik laat reageer maar hier hebben we een Samsung ontvanger,En de mast van de Digitenne staat hier in almere aan de A6 nog geen 3Km van mij af. wel vreemd dan als hilversum dan wel gelockt wordt ( kan natuurlijk ook zijn ivm de gebouwen om me heen dat Hilversum beter is).Ik zal het handmatig eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...