el gitano Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 kan iemand mij vertellen waarom ik met mijn trexcam met de pred 369 van 13/11/08, de zenders france 2&3&4en5 van astra19(vln) en motors tv, yacht and sail,mezzo en trace tv van (ned) kan openen en de rest niet, dank dbv groetjes. ps:geen abo!
Gast ozzo Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Voordat iemand wat "fouts" gaat roepen, denk ik dat je probleem zit in het feit dat je "geen abbo" hebt en tevens het antwoord is op je vraag. Zoals je uiteraard weet is het op SAT4ALL NIET toegestaan om te vragen om keys en dergelijke. Ik denk dus niet dat er veel animo zal zijn van de users om je te helpen met je probleem. Bij het verschijnen van keys of antwoorden die vrijschakelen be-ogen zal ik dan ook onmiddelijk dit onderwerp in de trashcan doen en de overtreders van het board af gooien.
el gitano Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Geplaatst: 14 november 2008 sorry twas mijn bedoeling niet
Gast ozzo Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Oké, maar ga eerst eens even spitten in dit forum. Er zal genoeg leesvoer aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden. Ik gooi hier in ieder geval een slotje op.
Aanbevolen berichten