Ga naar inhoud


Weergave mailberichten in Outlook 2003 laatste tijd een probleem


Jürgen

Aanbevolen berichten

Sinds de laatste tijd kan ik sommige ontvangen mailberichten niet volledig lezen.

Het zijn waarschijnlijk afbeeldingen en / of logo`s die niet afgebeeld worden.

Deze afbeeldingen en / of logo`s worden dan alleen weergegeven door een klein vierkantje met daarin een rood kruis.

Meestal kun je dit weer zichtbaar maken door met de rechter muisknop op het vierkantje met het rode kruis te klikken en dan de afbeeldingen te downloaden.

Bij sommige gaat dit echter niet.

Nu heb ik toevallig bij Menzis voor € 1,= gratis zwemkaartjes kunnen downloaden maar ook deze laten een tweetal vierkantjes zien met daarin een rood kruis.

Ongetwijfeld heeft dit weer met een of andere beveiliging te maken maar ik kan er niet zo 1-2-3 achterkomen.

Iemand een idee?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je die afbeeldingen niet kan downloaden dan betekend dat dat ze niet beschikbaar zijn op het internet.

Als een afbeelding niet als bijlage is toegevoegd dan staat er in je mail een link naar de plaats op het internet waar die afbeelding staat. Als de afbeelding niet op de aangegeven plaats staat, dan kan het hem dus niet zien en ook niet downloaden.

 

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

 

Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij duidelijk voor wat betreft het downloaden van afbeeldingen maar ik vraag me af of dit hier iets mee te maken heeft.

Ik heb 2 bijlagen meegestuurd waarin de 1e bijlage het mailbericht weergeeft zoals ik het zie.

In de 2e bijlage staat de onderstaande link afgebeeld zoals die in de bronvermelding van het mailbericht is opgenomen.

Het vreemde is dat als ik deze link direct in de browser plak dan komt de voucher wel goed in beeld, dus waarom niet op de normale manier?

Mocht het nodig zijn dan plak ik de hele bronvermelding in dit bericht.

 

src="http://www.basiscommunicatie.tv/menzis_zwembad/images/vouchers/EMAILVOUCHER-3041.jpg"></DIV></BODY></HTML>

post-21534-1318259998,9755_thumb.jpg

post-21534-1318259999,086_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

D.m.v. de goede hulp van Puch is het probleem opgelost.

Nadat ik in Outlook 2003 via Extra - Opties - E-mailindeling het keuzevakje berichtenindeling van HTML naar RTF had gewijzigd kon ik de betreffende e-mail berichten weer goed en volledig lezen.

Simpel maar je moet het wel even vinden.

Jürgen

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...