Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Na de problemen met het stab'je heeft mijn dealer besloten dat aangezien ik toch maar 3 dicht bij elkaar gelegen sat. astra hotbird en serius kijk te kiezen voor 3 lnb's met de daarbij behorende switch's <p>Astra en hotbird geloof ik nog wel maar serius er bij?? Is er iemand die een soort gelijke situatie heeft? Welke sigaal sterkte kan ik hier verwachten. Hoe ga je hier te werk? Richt je uit op hotbird en ga je dan met je andere lnbs schuiven totdat je astra vind of is het de bedoeling dat je hem ergens in het midden zet?<p>Help.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 En zelfs serius krijg je er bij! Al moet een lnb wel een beetje extreme richting op staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 En??? Is het dan nu gelukt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 volgens mij krijg je de Sirius er niet bij, hij ligt tever bij de hotbird vandaan. Denk dat de mooiste oplossing is om een 2e schotel erbij te nemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 januari 2002 Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Ja hoor, natuurlijk niet 100% sigaal maar toch wel een 60% Dus als je alleen deze 3 sats kijkt is het een oplossing. En het zapt lekker snel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 4 januari 2002 Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Zitten er op de Sirius ook secakanalen die met mijn Flips nog niet te ontvangen zijn op astra en hotbird. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Als dit werkt dan zou ik de schotel toch wat meer op de sirius richten want de astra en hotbird zijn hard genoeg, en wat je ook nog kan doen is een verschuifbare lnb met motor sturing erop zetten(ik weet niet of die dingen er nog zijn). Maar het blijft knoei werk hoor 73's Sjaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Hij is wel een tikje naar serius gedraait, maar niet veel, de hoek is wel aangepas. Voor de rest wil ik niet spreken van prutsen, het werkt hier echt prima. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten