Ga naar inhoud

Visiosat upgrade G4 welke diseqc gaan gebruiken?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: herman100
Ik wil mijn visiosat upgraden van HB/Astra 19,2 naar een G4. Welke merk diseqc kan ik daarbij het beste gebruiken in combinatie met een Dreambox 7020?

Mijn mening: Triax MFD41D.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Geplaatst:

Gebruik de spaun 4-1 hier .

werkt perfect, super snel 2-3 db loss

Besteld in duitsland ,omdat ze daar de helft goedkoper zijn.

Dreambox 8000

!!! sateliet blijft een leuke hobby!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: herman100
Wie heeft er ervaring met de Spaun DiSEqC switch 4in1 SAR411F. Nogal duur tov bv EMP Centauri P.164-IW (S4/1PCN-W1).

Waarin zit het verschil??

Prima switch.
Het verschil zit hem onder andere in de kanaalscheiding. Kijk maar eens in de specs van de betere merken en vergelijk dat met de goedkopere. Als je daarvan al specs kunt vinden, trouwens.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Geplaatst:

Ik werk met een zeer goedkope Edision 4/1 switch en dat werkt ook prima eigenlijk.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

De kwaliteit van Spaun is onbetwistbaar, kijk anders de reviews van bijv digitalfernsehen.de maar is. Het is alleen of je de heel wat extra prijsverschil ervoor over hebt...

Geplaatst:

neem de triax of spaun dit zijn de enige 2 twee die echt beter zijn dan de rest, voor zo ver ik ze ben tegen gekomen. Er zullen

echt wel andre merken zijn die ook goed werken maar vind de eerste 2 toch probleem loos vooral de triax waar ik meer ervaring mee heb is gewoon goed.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen