Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen met het het probleem.<p>Mijn diseqc stab motor gaat elke keer defeckt.

Ik heb nu net voor de derde keer een motor vergoed gekregen en er maar drie satelieten in gezet.<p>Na twee weken is deze ook weer defect.

Aansluitingen zijn goed,schotel 90 cm.

En volgens de dealer heeft het patchen van de Humax 5400 er niks mee te maken.<p>Wie help?

bedankt

confused.gif" border="0

Geplaatst:

Probeer eens bij je dealer een ander merk diseqc motortje los te peuteren. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een "maandag" serie bijzit. Het al dan niet patchen van je ontvanger maakt inderdaad niets uit.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Waar staat die schotel? Op het dak, of ergens in de luwte waar het niet zo waait? De Stab 120 'lijkt' dan wel geschikt voor schotels tot en met 120 cm, maar neem maar aan dat hij al moeite genoeg heeft met 90 cm schotels op een winderige plaats. Anders een mesh schotel nemen, die vangt veel minder wind. Wel dan een mesh van 110 cm, want je hebt maar 80% rendement met zo'n mesh, dus 110cm * 80% is ongeveer hetzelfde als die 90cm die je nu hebt.

Als het nu niet erg winderig is (geweest) zou ik toch eens denken aan een checkup van de Hummie. Of de LNB, ik heb ook eens een kortsluiting in een LNB gehad... daar raakt de zaak behoorlijk van in de war moet ik zeggen.<p>[ 09-01-2002: Bericht gewijzigd door: peterke ]</p>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.