Ga naar inhoud

astra2 geen beeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo kan iemand mij vertellen waarom ik op astra2 geen beeld heb en op de eurobird wel

de decoder scant de kanalen wel in maar ze blijven allemaal zwart

zovast bedankt marcel

Geplaatst:

Omdat de kanalen die ingescanned worden gecodeers zijn via een ander codeersysteem?????????<p>Wat voor ontvanger gebruik je daarvoor?????

Geplaatst:

he zeeman maar er zitten toch ook fta zenders op de astra2

en ik heb gewoon een phlips seca ontvanger

marcel

Geplaatst:

Primeevel, dan zou je misschien aan de verkeerde keys moeten denken? Weet niet of je deco gepatched is met allppv v4? want dan zou je zonder kaartje sowieso de fta zenders moeten kunnen zien, is dat zo dan ligt het ook niet aan de keys dus! <p>Gr. John.

Geplaatst:

@primeevil,<p>maar scant jouw ontvanger wel die kanalen?

Moet je maar even kijken welke kanalen er gescanned zijn en welke er vrij te ontvangen zijn.

ben zelf niet in het bezit van zo'n doos.

Een Hopperguide of Satellite of lyngsat kan daar behulpzaam bij zijn.<p>suc6

Geplaatst:

he jongens ik heg vandaag mijn schotel op het dak gezet voor een beter vrij zicht

ik heb alles opnieuw uitgericht en heb nou beeld van sirius tot turksat (anoloog)

heb wel beeld op de eurobird maar nog steeds niet op de asrta2 (vroeger met deze deco wel)

mijn deco is een dsx 6073 nog niet gepatcht omdat ik daar een beetje huiverig voor ben

naar het westen heb ik nog niet geprobeerd maar een paar maanden terug had ik met deze deco de hispasat ook

verder denk ik dat het een kwestie van afstellen is dus kijk ik morgen wel verder

in ieder geval bedankt voor de hulp

marcel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.