Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 hallo kan iemand mij vertellen waarom ik op astra2 geen beeld heb en op de eurobird wel de decoder scant de kanalen wel in maar ze blijven allemaal zwart zovast bedankt marcel
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 Omdat de kanalen die ingescanned worden gecodeers zijn via een ander codeersysteem?????????<p>Wat voor ontvanger gebruik je daarvoor?????
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 he zeeman maar er zitten toch ook fta zenders op de astra2 en ik heb gewoon een phlips seca ontvanger marcel
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 Primeevel, dan zou je misschien aan de verkeerde keys moeten denken? Weet niet of je deco gepatched is met allppv v4? want dan zou je zonder kaartje sowieso de fta zenders moeten kunnen zien, is dat zo dan ligt het ook niet aan de keys dus! <p>Gr. John.
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 @primeevil,<p>maar scant jouw ontvanger wel die kanalen? Moet je maar even kijken welke kanalen er gescanned zijn en welke er vrij te ontvangen zijn. ben zelf niet in het bezit van zo'n doos. Een Hopperguide of Satellite of lyngsat kan daar behulpzaam bij zijn.<p>suc6
Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 he jongens ik heg vandaag mijn schotel op het dak gezet voor een beter vrij zicht ik heb alles opnieuw uitgericht en heb nou beeld van sirius tot turksat (anoloog) heb wel beeld op de eurobird maar nog steeds niet op de asrta2 (vroeger met deze deco wel) mijn deco is een dsx 6073 nog niet gepatcht omdat ik daar een beetje huiverig voor ben naar het westen heb ik nog niet geprobeerd maar een paar maanden terug had ik met deze deco de hispasat ook verder denk ik dat het een kwestie van afstellen is dus kijk ik morgen wel verder in ieder geval bedankt voor de hulp marcel
Aanbevolen berichten