JPiet Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Hoi, Ik heb 2 ipboxen hier staan. Een abcom 250 en een dgstation 250. Op de abcom heb ik de abcom enigma image perfect draaien. Deze wilde ik ook op de dgstation zetten, hier geeft hij echter een foutmelding. Komt dit omdat dit geen Abcom box is, of is er wat anders aan de hand?
bigm Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 welke foutcode geeft ie? wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
JPiet Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Geplaatst: 16 november 2008 Oei, precies weet ik dat niet meer. Wel iets met missing en 700. Volens mij missing ab 700 nogwat of zo. Deze melding geeft hij natat het image er op staat en hij aan het booten is.
cejean Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Origineel bericht van: JPiet Oei, precies weet ik dat niet meer. Wel iets met missing en 700. Volens mij missing ab 700 nogwat of zo. Deze melding geeft hij natat het image er op staat en hij aan het booten is. ..Handmatig rebooten, (aan/uit knop+ok) 3de knop van rechts indrukken en vasthouden, met pijltjestoets mid 250 selecteren succes.. * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
bigm Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 voor de zekerheid is pijltje naar rechts wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
JPiet Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 Nu staat er: Switch. Service could not be found
bash! Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 zap eens naar BVN en kijk eens of je daar beeld hebt? Deze melding krijg je als hij niet kan decoderen of geen sgnaal hebt. Het kan dus aan je schotel instellingen liggen. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
fdm Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Ik heb hier voor een vriend Evolution 2.0 op een Relook/DGS250 gezet. Kan ik je echt aanraden. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
fdm Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Ik heb hier voor een vriend Evolution 2.0 op een Relook/DGS250 gezet. Kan ik je echt aanraden. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
bigm Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 als het een nieuwe box is waarschijnlijk een nieuwe tuner. kijk eens of dit werkt klik ik hoor het wel wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen