Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb 2 ipboxen hier staan. Een abcom 250 en een dgstation 250. Op de abcom heb ik de abcom enigma image perfect draaien. Deze wilde ik ook op de dgstation zetten, hier geeft hij echter een foutmelding. Komt dit omdat dit geen Abcom box is, of is er wat anders aan de hand?

Geplaatst:

Oei, precies weet ik dat niet meer. Wel iets met missing en 700. Volens mij missing ab 700 nogwat of zo. Deze melding geeft hij natat het image er op staat en hij aan het booten is.

Geplaatst:
Origineel bericht van: JPiet
Oei, precies weet ik dat niet meer. Wel iets met missing en 700. Volens mij missing ab 700 nogwat of zo. Deze melding geeft hij natat het image er op staat en hij aan het booten is.

..Handmatig rebooten, (aan/uit knop+ok) 3de knop van rechts indrukken en vasthouden, met pijltjestoets mid 250 selecteren

succes..

* Dreambox 800 HD
* Dreambox 800 SE

* Zgemma h1

Geplaatst:

zap eens naar BVN en kijk eens of je daar beeld hebt?

Deze melding krijg je als hij niet kan decoderen of geen sgnaal hebt.

Het kan dus aan je schotel instellingen liggen.

Gr,

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Geplaatst:

Ik heb hier voor een vriend Evolution 2.0 op een Relook/DGS250 gezet. Kan ik je echt aanraden.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

Ik heb hier voor een vriend Evolution 2.0 op een Relook/DGS250 gezet. Kan ik je echt aanraden.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

als het een nieuwe box is waarschijnlijk een nieuwe tuner.

kijk eens of dit werkt

klik

ik hoor het wel

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen