interpol Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Ik wil graag een geopende exelsheet in de webpagina opnemen waar bepaalde berekeningen in gemaakt kunnen worden. Deze Exel- sheet mag overigens niet gedownload worden. Het is de bedoeling dat de klant online de sheet kan bekijken en bedienen (ermee spelen), zodat de meerwaarde van het programma voor de klant duidelijk wordt. Hoe kan ik de sheet tegen downloaden beveiligen? Groeten van John Openbox sg9 HD PVR
Ron Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Dat kan niet want het document wordt immers extern in excel geopend. Dan kan het ook opgeslagen worden. Ron
interpol Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Geplaatst: 16 november 2008 Ok, kort en duidelijk. Wel jammer overigens, zal nu bekijken of ik een deel van het document zal activeren zodat men toch kan zien wat het uiteindelijke doel van de spreadsheet is. Openbox sg9 HD PVR
Gast hummiesat Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Waarom maak je er niet een animatie van waarin je wat functionaliteit toont?
interpol Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Geplaatst: 16 november 2008 Ik heb het nu zo gedaan: Bestand kan gedownload worden. 2 weken zijn beschikbaar en daar kan mee gespeeld worden. Alle formules zijn beveiligd en verborgen. Willen ze meer , dan moeten ze conact opnemen Maar uh animatie... verklaar je nader. groet, John Openbox sg9 HD PVR
Gast hummiesat Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Je kunt een demo in mekaar zetten. Er zijn programma's om je handelingen mee op te nemen zoals BB Flashback. Dit kun je vervolgens editten en exporteren naar diverse formaten zoals avi, flash, exe...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen