Rungkut Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Welke ontvanger is het meest gevoelig en goed in blindscan? Ik heb wat gelezen op het forum over Clark Tech en MaxPlus etc. Zijn er ook al ontvangers die daarnaast ook nog HD ontvangst aan kunnen?
Gast sattaz Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Origineel bericht van: Rungkut Welke ontvanger is het meest gevoelig en goed in blindscan? Ik heb wat gelezen op het forum over Clark Tech en MaxPlus etc. Zijn er ook al ontvangers die daarnaast ook nog HD ontvangst aan kunnen? @Rungkut, Clarke Tech en MaxPlus zijn technisch gelijk aan elkaar. De meeste transponders kan ik met de Fortec Star vinden. Daarentegen werkt de Clarke Tech/MaxPlus iets sneller. Andere blindscanontvangers heb ik niet (gehad) en kan ik dan ook niet vergelijken. Een HDTV ontvanger die blindscan doet op de HDTV zenders is de Vantage 8000. Met vriendelijke groeten sattaz
rudolfdebeer Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 De beste, helaas alleen FTA, heb hem nog is de DAEWOO DSD 9230, oudje True snelle blind scan, beste user menu, extreem lage treshold Nadeel: Geen CI-slot dus ,is wel nog uitgekomen en geen diseq 1.2 Nilesat op 60 cm wok toen Goed geluid en beeld! Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
zjik Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 ook de clarke tech 5000 combo plus heeft een blindscan en is een hd ontvanger. Ben er zeer tevreden over.
Gast sattaz Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Origineel bericht van: zjik ook de clarke tech 5000 combo plus heeft een blindscan en is een hd ontvanger. @zjik, Doet jouw Clarke Tech 5000 ook blindscan op DVB-S2 transponders? Met vriendelijke groeten sattaz
zjik Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 zonet nba tv gescand op 10E, dacht toch dat deze in dvb-s2 uitzonden?
Gast sattaz Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Origineel bericht van: zjik zonet nba tv gescand op 10E, dacht toch dat deze in dvb-s2 uitzonden? @zjik, Bedankt voor de informatie Kennelijk doet de Clarke Tech 5000 Combo Plus ook hardware blindscan bij DVB-S2 Jammer dat de meeste andere HD-ontvangers, zoals ABCom IPBox en Dreambox, dit niet doen Met vriendelijke groeten sattaz
Monterey Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Wat te denken van de Vantage 8000S twin pvr
roland Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 De vantage 221 werkt hier prima,gebruik hem momenteel bij de jacht op feeds. 10000 kanalen, kan goed met met tvv en cd kaarten en er gaan dan nog 2 modules in, best tevreden met dit ding. Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
Gast sattaz Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Origineel bericht van: Monterey Wat te denken van de Vantage 8000S twin pvr @Monterey, Daarom schreef ik ook "de meeste andere HD-ontvangers" en niet "alle andere HD-ontvangers" Met vriendelijke groeten sattaz
Monterey Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: Monterey Wat te denken van de Vantage 8000S twin pvr @Monterey, Daarom schreef ik ook "de meeste andere HD-ontvangers" en niet "alle andere HD-ontvangers" Met vriendelijke groeten sattaz Bedankt voor de correctie ;-)
Adriano Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 De Clarke Tech 5000 Combo Plus heeft zover ik weet geen (hardware) blindscan mogelijkheid bij DVB-S2. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Snuffer Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Het grote probleem is bij de CT 5000 Combo+ dat het menu niet echt goed geschikt is om te feedhunten je kan namelijk de SR niet echt instellen. alleen maar van 40000 to 2400 b.b niet van 7 tot 2400 etc dus de snelheid wordt niet optimaal gebruikt jammer van die machine en wachten dus op de MAX die dit wel heeft. Verder een leuke machine maar geeft niets extra's aan de bestaande machine's TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen