aphap Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 ik druk op ok, weer er 10, nog een keer, weer er 10 10x achter elkaar gedaan. Moet ik een nieuwe stick kopen? Ik heb hem met FAT geformatteerd Mijn stick is een USB SD-kaart lezer, ik probeer het nu met een snellere SD kaart erin. Blijft hetzelfde. Bash, Ik heb nu gezien dat alleen de 9000 een USB-B heeft (zelfde vierkante usb als een printer heeft) VU+solo2
bully2 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 FAT 32 geformatteerd de image moet rename usb_update.img de usb stick moet er wel in zitten heb je dan e10 dan op ok drukken en afwachten usb upgrade kan ff duren wachten( done) groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
aphap Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Bully2, Ik heb gevonden wat er 10 betekent, "file not found" Dus ik nog eens precies kijken naar de filename en ja hoor een spelfoutje. (dat komt ervan als je tot in de kleine uurtjes doorgaat) Hij staat nu te flashen! bedankt! VU+solo2
bash! Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Kijk! Mooi werk! Ik had het inderdaad over een 9000.. mijn excuses! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen