Gast SatGestoord Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 noteer ook even de grootte en natuurlijk het merk/type.
Snuffer Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Net terug van vakantie en ja heerlijk meteen weer lezen over deze super schotels. Er zijn meerdere gregorian fabriekanten maar de bekenste en de enige redelijke betaalbare is FIBO deze heeft 3 maten te weten 55, 90 en 120 Cm zijn verkocht onder diverse namen als philips, Delta star, kielselmijeren en master Focus maar ze zijn allemaal het zelfde alleen een ander stickertje erop. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
maja Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 De wavefrontier is toch ook een gregorian schotel. Berust in ieder geval op hetzelfde principe.
Gast SatGestoord Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 je precies en visiosat multi heeft er ook 1.. maar die is nergens verkrigbaar. Die 120 cm is volgens mij echt degene die ik zoek, waar kan ik die vinden...
Gast aart44 Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: SatGestoord je precies en visiosat multi heeft er ook 1.. maar die is nergens verkrigbaar. Die 120 cm is volgens mij echt degene die ik zoek, waar kan ik die vinden... Die 120 cm worden al jaren niet meer verkocht die kun je alleen met wat geluk nog tweedehands vinden. De enige die nog nieuw te koop is in Duitsland is de 90 cm.
Gast SatGestoord Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 even een vraagje.. kon je met de 120 cm van Deltastar meerdere satelieten tegelijkertijd opvangen. Ik zie dat deze maar 1 lnb gebruikt.. of moet je hem dan met een motor opstellen om hotbird en astra tegelijkertijd te vangen..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen