Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Weet iemand hoe ik kan zien of een gsm een simlock heeft? Misschien door een bepaalde toetscombinatie, net zoals het IMEI nummer tevoorschijn gehaald kan worden.

Ik kan natuurlijk een sim kaart van een andere provider erin stoppen, maar die heb ik helaas geen.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Ik heb er nooit van gehoord of dat kan,

maar er is toch wel 1 iemand in de buurt bij je die een andere provider heeft? ff simmetje ruile... cool

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

Bij een Nokia kan je dat zien aan het versienummenr van de software.

Daarvoor kan je hun site kijken

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Ja, ik kan inderdaad even een simkaart ruilen. Maar als ik het kan zien zonder kaart te wisselen, was het makkelijker geweest.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:
Origineel bericht van: The Iron Maiden

Ik kan natuurlijk een sim kaart van een andere provider erin stoppen, maar die heb ik helaas geen.

Ook daarbij opletten: b.v. KPN heeft heel veel verschillende merken. Ik heb een telefoon die vrijwel zeker een simlock heeft, jaren geleden gekocht met Hi Prepaid (toen hun reclames nog niet zo wazig waren). Daar heb ik nu een Simyo simkaart inzitten en die werkt ook gewoon. KPN zal ook wel werken, want KPN, Hi en Simyo is allemaal van.. KPN.

Veiligste is om te kijken of je op een ander netwerk kan, b.v. als je een KPN simlock hebt een Vodafone of T-mobile kaartje testen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Ben ik blij dat ik ook nog een duitse handy heb. Die kaart er in en als die het doet is ie zeker simlock vrij.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:

Heb geen antwoord op de vraag. Maar unlock van een AH-prepaid kostte mij vorige week 5 euro (Amsterdamse Poort). In Beverwijk 10 euro. 15 euro is wel duur.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen