retepnegrebsrek Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Ik heb dus een digitenne twintuner van Samsung en met deze kan ik niet niet meer opnemen op mijn HD recorder. Het signaal wat naar deze recorder moet gaan is er niet meer. Op deze tuner zijn twee scart uitgangen, 1 voor tv en 1 voor een recorder. De scart naar de tv werkt prima. Ik hoorde van een reparateur dat dit zou kunnen door de laatste firmware update, deze zou het probleem veroorzaken. Wie weet er meer van ? Mvg Peter Rebox RE-8000 HD PVR Topfield 5510 PVR
de zuil Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: retepnegrebsrek Ik heb dus een digitenne twintuner van Samsung en met deze kan ik niet niet meer opnemen op mijn HD recorder. Het signaal wat naar deze recorder moet gaan is er niet meer. Op deze tuner zijn twee scart uitgangen, 1 voor tv en 1 voor een recorder. De scart naar de tv werkt prima. Ik hoorde van een reparateur dat dit zou kunnen door de laatste firmware update, deze zou het probleem veroorzaken. Wie weet er meer van ? Mvg Peter Heb je de stekker er al een keer uit gehaald en weer terug in het stopcontact gedaan? Dat wil wel eens helpen. Groet, De Zuil.
grootje Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Heb je wel het coax kabeltje dat je loopin naar loopout moet verbinden er in zitten want deze verbinding zorgd dat je kunt opnemen. Grootje
retepnegrebsrek Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb vandaag tijd gehad om de stroom eraf en er weer op te doen. Het lijkt erop dat ik weer signaal heb op de VCR uitgang ! Bedankt voor de tip. Btw Grootje, ik had hem doorgelust. Bedankt voor de reacties. Groet Peter Rebox RE-8000 HD PVR Topfield 5510 PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen