Gast satbird2002 Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 wie weet mij een device aan te bevelen die zowel geripte bluray films in zowel iso als m2ts files kan doorgeven via netwerk kabel,met een output van hdmi1.3 met de laatste audiocodecs voor dts-hd-ma en truedd. tevens moet het device de orginele subtitles kunnen weergevn een het menu vd rip. popcornhour a110 kan de ondertiteling en het menu niet weergeven , dacht ik te hebben begrepen.
winwiz Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Misschien de PS3? Deze kan streamen en heeft ook een eigen blueray speler. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast satbird2002 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: winwiz Misschien de PS3? Deze kan streamen en heeft ook een eigen blueray speler. bedankt voor je antwoord, maar helaas voor mij heb ik 2 weken terug de sony bdp-s550 bluray speler gekocht,en derhalve zoek ik eigenlijk nog een apart device. zou een ishstar hetgeen aankunnen ?
riaad Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Kijk maar eens naar de specificatie van de TVIX 6500. Speelt vrijwel alles af. Ook via LAN HD content gewoon af te spelen. Vind deze box op dit moment de meest stabiele die verkrijgbaar is.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Ik heb zelf de Popcorn A110 staan en ben daar ook heel tevreden over! Ik kijk er voornamelijk HD rips mee, en dat gaat zonder problemen.
Gast satbird2002 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: riaad Kijk maar eens naar de specificatie van de TVIX 6500. Speelt vrijwel alles af. Ook via LAN HD content gewoon af te spelen. Vind deze box op dit moment de meest stabiele die verkrijgbaar is. bedankt voor je antwoord. specs. zien er veel belovend uit incl.laatste firmware, zijn er ook ervaringen dat de geripte blurays incl.subs en menu via dit app. worden weergegeven. Als dat nog bevestigd kan worden gaat deze het waarschijnlijk worden.
Gast satbird2002 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: -= [ Appien =-]Ik heb zelf de Popcorn A110 staan en ben daar ook heel tevreden over! Ik kijk er voornamelijk HD rips mee, en dat gaat zonder problemen. maar deze kan toch geen orginele subs laten zien ? en het menu vd bluray. of men moet de rip voorzien met SRT sub. dacht ik te hebben begrepen, of hap ik nu uit mijn nek ;-)
Gast satbird2002 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 is dit app.HD Digitech HDX 1000 Network Media Player met hdmi 1.3a een gelijke met de tvix6500a op het eerste gezicht.
winwiz Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Ik zet de m2ts files altijd gewoon om in MKV files. Ze worden gewoon geremuxed en ik prop er meteen een srt ondertitel file bij. Dit alles gaat zonder kwaliteits verlies qua beeld (er wordt geremuxed niet gerecoded) Enige wat ik verlies is een eventuele DTS-HD audiospoor. Mijn popcornhour speelt het perfect af in fullhd. Samen met de PS3 al blueray speler een ijzersterke combinatie. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast satbird2002 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: winwiz Ik zet de m2ts files altijd gewoon om in MKV files. Ze worden gewoon geremuxed en ik prop er meteen een srt ondertitel file bij. Dit alles gaat zonder kwaliteits verlies qua beeld (er wordt geremuxed niet gerecoded) Enige wat ik verlies is een eventuele DTS-HD audiospoor. Mijn popcornhour speelt het perfect af in fullhd. Samen met de PS3 al blueray speler een ijzersterke combinatie. ok, maar is voor het gemak de tvix6500 dan wel geschikt, zonder remux en subs.srt handelingen uit te voeren en direct na rippen het te bekijken.
winwiz Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Misschien een stomme vraag, maar waar haal je die rips vandaan? Download je ze? Dan kun je beter naar al kant en klare MKV's gaan. Als je trouwens een voorbeeld hebt, zou ik die eens kunnen proberen op de popcornhour. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
marcel1970 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 De popcorn hour speelt ook gewoon .m2ts files af, net als een tivx, alleen een tivx is 2x duurder, ondertiteling uit m2ts files speelt zowel een tivx als pch niet af voor zover ik weet... Je kunt wel gewoon .srt subjes laten zien door iedentieke bestandsnamen te gebruiken... "My next wife will be normal"
Gast satbird2002 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 ze zijn te downloaden op nieuwsgroepen, of ik rip een orgineel via anydvd regiovrij, en dan wel in de exacte 1:1 verhouding. zodat ik ze later ook weer terug kan branden op bluray schijf. vandaar dat ik dus geen extra handelingen wil verrichten om subs toe te voegen, of te converteren naar een ander lossles formaat. zie het maar als een plug & play & (burn) gedachte. alleen moet ik nu nog weten welke NMT device uit de m2ts files de subs laat zien (om het zomaar te noemen)en dit het beste kan,en die hetzelfde fungeert als een bluray speler. want om ze te branden is te kostbaar. hoe heet trouwens de afkorting van een sub file uit de orginele bluray film
winwiz Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: marcel1970 De popcorn hour speelt ook gewoon .m2ts files af, net als een tivx, alleen een tivx is 2x duurder, ondertiteling uit m2ts files speelt zowel een tivx als pch niet af voor zover ik weet... Je kunt wel gewoon .srt subjes laten zien door iedentieke bestandsnamen te gebruiken... Is mij bekend, ik gebruik ze zelf ook, echter op een NMT is navigatie niet te doen met een m2ts file. Play, pauze en stop maar niet vooruit spoelen enzo. Daarom zet ik ze om naar MKV Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
winwiz Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: satbird2002 ze zijn te downloaden op nieuwsgroepen, of ik rip een orgineel via anydvd regiovrij, en dan wel in de exacte 1:1 verhouding. zodat ik ze later ook weer terug kan branden op bluray schijf. vandaar dat ik dus geen extra handelingen wil verrichten om subs toe te voegen, of te converteren naar een ander lossles formaat. zie het maar als een plug & play & (burn) gedachte. alleen moet ik nu nog weten welke NMT device uit de m2ts files de subs laat zien (om het zomaar te noemen)en dit het beste kan,en die hetzelfde fungeert als een bluray speler. want om ze te branden is te kostbaar. hoe heet trouwens de afkorting van een sub file uit de orginele bluray film Ik denk dat je eens goed moet rekenen... Een rip is gemiddeld 15 Gig of meer (Alle extra's wil je ook hebben) Er passen dus ongeveer 60 films op 1 TB van zeg €100 is dus € 1.60 per film (alles een beetje afgerond) Ik denk dat je nog wel even moet wachten tot een Blue Ray schijfje zo weinig kost. Tegen de tijd dat ze goedkoop zijn is de hd ook al weer veel goedkoper geworden. En vergeet niet het gemak. Geen gezoek naar het juiste schijfje. Je film kiezen vanuit een menu en spelen maar. Zo doe ik dat en bevalt me prima de luxe. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen