Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmorgen gebeld naar de helpdesk van TvVl en blijkbaar zijn we met een paar klanten met hetzelfde probleem. Als we zappen in de zenderlijst en bv Discovery HD willen bekijken, valt na een paar seconden het boeltje in diggelen. Je krijgt dan de melding: geen signaal. Het enige wat redding brengt is de volledige ontvanger zonder stroom zetten en zo opnieuw opstarten. Bij TvVl hebben ze geen idee wat de oorzaak is van dit probleem maar men ging het eens bekijken. Weet er iemand hoe dit komt?


Geplaatst:

Gelieve ook te vermelden welke ontvanger/cam je gebruikt.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Geplaatst:

hoi,

 

waarschijnlijk heb je een Philips ontvanger en dit probleem komt wel vaker voor.

 

Dus terug naar je dealer en een andere ontvanger eisen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...