thierry Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: zjik tja, als de mensen terug willen naar die goede oude kabel van telenet dan moeten ze dat maar weten. Ik ben al jaren tevreden van mijn satelliet en zou hem voor geen geld willen missen!! En ben trouwens zeer tevreden over tv vlaanderen, heb officiele ontvanger van tv vlaanderen waar alles perfect mee werkt en max 22O voor de feeds mee te zoeken en bepaalde andere kanalen mee te openen . Ik ben ook tevree van mijn sat maar niet van TVV dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Triss Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 ik snap niet waarom dat iedereen zo een problemen heeft eh... Ik kan nog steeds perfect kijken, naar alle kanalen die ik wil met men plus pakket. Niks dat uitvalt, werkt perfect allemaal. Heb een dreambox 7000s dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.
Gast satfreak07 Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Ja je hebt gelijk Thierry ,TVV geraakt achterop t.o.v van de kabel! Wanneer zullen ze eens de +kanalen toevoegen van de VRT?
Satelliet Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Origineel bericht van: satfreak07 Ja je hebt gelijk Thierry ,TVV geraakt achterop t.o.v van de kabel! Wanneer zullen ze eens de +kanalen toevoegen van de VRT? Achterop? Wanneer gaat de kabel eens hun achterlijk analoog stereo klank eens in digitaal omzetten? Gewoon belachelijk op die ouwbollige kabelsystemen, strepen en lijnen in sommige zenders en HD kanalen bekijken met een analoog klankbandje, niet eens Dolby of surround mogelijk. Ik blijf ook bij TV Vlaanderen en ben er zéér tevreden over. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Gast satfreak07 Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Op een HD digibox met HDMI aansluiting is het geluid toch digitaal?Het HD aanbod is ook veel groter op de kabel voor minder geld!Daar komen zenders bij en met TVV minderen ze!
Triss Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 het belgisch tv land is gewoon fucked vind ik... Al een geluk ik ook een kaartje heb van canaal digitaal van nederland... kijk meer naar die posten als ietske anders... En dankzij satteliet of je niet enkel naar tvvlaanderen te zien maar heb je duizende posten eh. Is wat anders als de kabel of belgacomtv. Daar ben je eerder beperkt... Heb zelf schotel hangen met 4 koppen... wil nooit nog veranderen... dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.
Gast satfreak07 Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Ja dat is waar, je hebt een waaier van fta zenders op de sat maar ik vind dat TVV meer zijn best moet doen voor de Vlaming! We zitten met te veel zenders op Nederland gericht .Al die kanalen die het etalage kanaal gepasseerd zijn waarom niet scifi, 13 street enz ..Dan hebben zowel wij als onze buren er iets aan
digitaal kijker Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Origineel bericht van: satfreak07 Op een HD digibox met HDMI aansluiting is het geluid toch digitaal?Het HD aanbod is ook veel groter op de kabel voor minder geld!Daar komen zenders bij en met TVV minderen ze! is dan wel te zien in welk deel van het telenet gebied woont,want in het vlaanderen gedeelte hebben ze geen plaats voor extra zenders,laat staan volledige HD zenders, ze moeten daar ook delen in uitzendtijd in HD, prime Sport HD deelt met een andere zender en de mensen betalen 5€ voor die prime sport HD zender. vindt je dat dan zo goed.??????? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast satfreak07 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Ik woon in Indi gebied en daar is wel veel HD aanbod + dat er al 4HD zenders in basispakket zitten (Eén HD ,TF1HD,NGCHD,VTMHD)!
thierry Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: satfreak07 Ja dat is waar, je hebt een waaier van fta zenders op de sat maar ik vind dat TVV meer zijn best moet doen voor de Vlaming! We zitten met te veel zenders op Nederland gericht .Al die kanalen die het etalage kanaal gepasseerd zijn waarom niet scifi, 13 street enz ..Dan hebben zowel wij als onze buren er iets aan volledig mee eens scifi en 13street moeten er gewoon bij. In andere landen zijn die gewoon bereikbaar voor de sat gebruiker dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Elwin Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Kunnen CDS en TVV SciFi en 13th Street niet doorprikken van CanalSat? Heb je wel Franse audio, maar volgens mij zit daar ook gewoon Engelse audio bij...
Gast pelleboer Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Hallo ik heb geen enkel beeld van tv vlaander op Astra 19,2° oost, De rest werkt top wie weet meer Pelleboer
Gast Paullo Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Ik heb wel ontvangst. Ligt het niet aan je installatie. Greets
Gast pelleboer Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Het is opgelost een andere zenderlijst er in gedaan werk weer top Bedankt Pelleboer
Elwin Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Dan had je waarschijnlijk nog de oude frequentie (12669V) in je lijst staan? Die is volgens mij toch al een paar maanden buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen