Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier bezig aan een werk van "naastenliezfde", en een oude pc te doen draaien...

De drivers van MoBo heb ik opgezocht en met verkenner drag&drop op een cd-rw gezet die met InCd was geformatteerd als een "removable drive"... werkt anders goed(sssst hout vasthouden sick)...

Maar om die te lezen heb ik InCD reader van Neroside gedownld(exe file).

Nu wil ik op die PC, die InCDreader installeren en kom diverse errors tegen, te veel om op te noemen... en van allerlei slag... zodat ik InCDreader gewonnen geef en ev een andere opl zou willen.

Hoe kan ik nou een cd-rw formatteren zodat ik die met verkenner kan "lezen"?

Geplaatst:

Heb je de laatste versie InCd wel genomen?

Versie v5.9.4.0 is stabiel en kun je gewoon met verkenner gebruiken.

poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Ik heb op het web een oudere versie gevonden en die d'r in gestopt... zo kon ik dan verder...

Uiteindelijk draait er dan de Nero versie op die met de cdbrander geleverd werd...

Maar door die InCD erop te setten kon ik de drivers van het MoBo installeren en was ik vertrokken...

Wel valt me op dat via verkenner eens een dir van een cd genomen is, er bij een andere cd erin te gooien de uitlezing van verkenner niet gerefreshed wordt????

Ook lang gezocht naar de USB driver van een mass storage device onder Win-98se...

Eind goed al goed...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen