Gast boma Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Hallo Hoe kan ik 2 Draadloze routers met elkaar verbinden ? Dus eentje met wan en de de andere met lan netwerk mvg Boma
Ome Merde Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 ja hoor, WDS heet dat. onlangs nog uitgebreid aan bod geweest merDe deze ruimte is te huur
Gast boma Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Ok bedankt ga mij daar eens in verdiepen mvg Boma
Oldereast Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Dan heb je wel routers nodig die WDS ondersteunen, niet alle routers doen dat. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Gast boma Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: Oldereast Dan heb je wel routers nodig die WDS ondersteunen, niet alle routers doen dat. Ok bedankt voor de info ik heb een dl-642+ en een smc2804wbr zou het hier mee lukken ? indien wel kan ik dan toegang krijgen op al de pc's die beide routers kunnen benaderen ? daar ben ik nog niet uit Mvg Boma
Ome Merde Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 zolang ze in hetzelfde ipsegment zitten wel. voor wat betreft die router + wds ondersteuning, wat staat er in de manual ? merDe deze ruimte is te huur
Gast boma Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: Ome Merde zolang ze in hetzelfde ipsegment zitten wel. voor wat betreft die router + wds ondersteuning, wat staat er in de manual ? Hallo, Geen van beide ondersteund WDS uitgekeken op mijn experiment de bedoeling was een node die hier verder staat te kunnen conecten dit is een link die radioamteurs gebruiken en wilde zeker zijn om deze te kunnen bereiken zonder nu veel kosten te doen Mvg boma merDe
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen