Gast hummiesat Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 @jann Je experiabox al eens gereset? Hier blazen de nieuwsgroepbitjes met ruim 800kb/s de pc binnen dus het zal toch iets op je pc (firewall, antivirus) of je experiabox, of je lijn zijn. @parasol Hetnetniet is kolder. Al zolang ik hetnet (sinds ze freeler hebben overgenomen) heb nog maar 1 keer een storing gehad van een paar uur.
klinkie Geplaatst: 27 februari 2009 Geplaatst: 27 februari 2009 het net.......... veel betalen voor een goede snelheid. of je moet de tijd hebben om uit de newsgroepen te downloaden met het goedkope abboo dat zeg ik ..............linux
Gast hummiesat Geplaatst: 27 februari 2009 Geplaatst: 27 februari 2009 alsof er ook maar 1 provider is die van zichzelf een goede nieuwsserverondersteuning heeft als ze het uberhaupt al hebben.
jann Geplaatst: 27 februari 2009 Geplaatst: 27 februari 2009 hummiesat ik heb de experiabox gereset firewal antivirus alles uit gezet maar maakt niets uit ik denk dat ze bij iedereen de kraan gaan dicht draaien bij HETNET had iets gelezen over stunnel en poortforwarding maar weet niet precies wat het is en of je er wat mee op schiet bedankt al vast
Gast hummiesat Geplaatst: 27 februari 2009 Geplaatst: 27 februari 2009 wel onlogisch als het zo is. snelheid verhogen en dan gaan knijpen.
Han Peekel Geplaatst: 27 februari 2009 Geplaatst: 27 februari 2009 Ik heb een 4 mb abbo en zie dit in mijn modem staan als ik het goed begrijp wordt het onderstaande ook automatisch veranderd als ik 8 mb krijg SpeedTouch 510 Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) 960 / 5408 Han
Gast hummiesat Geplaatst: 27 februari 2009 Geplaatst: 27 februari 2009 Het kan zijn dat je je modem tzt een keer moet resetten. Bij mij stond er al een week 8mb in voordat het pas echt 8mb werd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen