Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik draai hier in een multiboot met twee aparte harde schijven twee xp professional 32 bits versies op een asus m2n slideluxe moederboard met een amd 46oo proccesor .

Vorige week begon het beeld tijdens een heavy game te strepen en viel toen weg en was bij een herstart bij beide versies niet meer werkend te krijgen.

Ik heb op een schijf een nieuwe xp installatie met de standaarddrivers in een unattended versie gedaan die werkt wel totdat ik mijn oude (of de nieuwste) videokaart drivers installeer want dan is het weer gedaan met het beeld.

Ik moet dan opstarten in de veilige modus eerst de vidokaart vgadriver weer verwijderen om weer beeld te krijgen.

kan ik er vanuit gaan dat de kaart overleden is.

Han

Geplaatst:

Ik denk dat je vermoedens de juiste zijn, probeer ergens een videokaart te scoren, en testen maar...

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Ja het was inderdaad de kaart het was een passief gekoelde en hij was een beetje te heet geworden denk ik door te weinig koeling tijdens fifa 2009

Ik heb er weer een passief gekoelde ingebouwd omdat ik een hekel aan lawaai heb en voor de zekerheid maar een apart te schakelen koeler onder gebouwd op in de bodem van de kast .

Han

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen