dommelsch_fan Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Binnenkort een themaweekend over voetbal op Discovery,met 3 wedstrijden uit de eredivisie...leuke actie!!!! [Op 28, 29 en 30 november brengt The Discovery Channel een themaweekend over voetbal en zendt daarin drie topwedstrijden, inclusief voor- en nabeschouwingen uit van Eredivisie Live. Deze wedstrijden zijn eenmalig voor geheel Nederland gratis en live te bekijken. Het gaat om de wedstrijden Groningen – AZ, PSV – Heerenveen en Ajax – FC Utrecht. Disovery Channel biedt reclamezendtijd aan tijdens de rust van de wedstrijden, maar ook bij voor- en nabeschouwingen. De zendtijd wordt zowel in pakket als specifiek aangeboden. (adformatie) quote] Dit mogen ze vaker doen!!! bron:mediamagazine heeeeeeee......biertje!!!!
exciter Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Wordt mij favoriete niet voetbal gerichte zender ook al overgenomen door.... ....voetbal? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Sjattuh Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Het is een truuckje in samenwerking met Eredivisielive om meer mensen over te halen om een abbo op Erelive af te sluiten. Desalniettemin een leuke actie en slim initiatief want het kan Eredivisielive meer klanten opleveren en Discovery zal deze dagen wat meer kijkers trekken. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
exciter Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Dat begrijp ik allemaal, maar ik heb Discovery om wetenschap, als ik voetbal wil, zoek ik wel wat anders... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Alfons Verbiest Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Mooi hoor. Aangezien Discovery in 4:3 uitzendt, zal het niet veel mensen over de streep trekken.
Sjattuh Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: exciter Dat begrijp ik allemaal, maar ik heb Discovery om wetenschap, als ik voetbal wil, zoek ik wel wat anders... Voetbal is science! Of was het oorlog?? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen