Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mediaguard 3

SmartcardZeven jaar na de introductie van de Mediaguard 2-smartcard, zal CanalDigitaal binnenkort de nieuwe Mediaguard 3-smartcard introduceren.

De bestaande Mediaguard 2- en Irdeto 2-smartcards blijven vooralsnog gewoon actief. CanalDigitaal streeft naar een optimale beveiliging van haar product om haar klanten en business partners nu en in de toekomst zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Binnen afzienbare tijd zullen de nieuwe smartcards verkrijgbaar zijn bij onze distributiepartners en via Dealer Online. De huidige Mediaguard 2- en Irdeto 2-smartcards blijven ondertussen volledig functioneren. Indien u voorraad heeft van de bestaande smartcards dan kunt u deze gewoon blijven verkopen. De houdbaarheid van de bestaande smartcards voor de verkoop aan consumenten is in ieder geval gegarandeerd tot en met het 2e kwartaal van 2009. Na deze periode kan alleen de nieuwe smartcard nog geregistreerd worden.

In het kader van de introductie van Mediaguard 3 is de afgelopen weken als test de nieuwe codering al toegevoegd aan een aantal zenders. Het goede nieuws is dat alle door CanalDigitaal gecertificeerde ontvangers hier zonder problemen mee zijn omgegaan. Helaas blijkt er een beperkt aantal niet-gecertificeerde decoders te zijn die wel problemen vertonen door de toevoeging van de nieuwe codering. De importeurs van deze ontvangers zijn zoveel mogelijk door ons op de hoogte gesteld en werken aan een software-matige oplossing. Voor vragen over deze ontvangers verwijzen wij u door naar de importeur.

Als laatste maar zeker niet onbelangrijk: in het 1e kwartaal van 2009 zullen wij beginnen met de omruil van bestaande smartcards bij consumenten. De details van deze operatie, die in fases uitgevoerd zal worden, zijn op het moment van dit schrijven nog niet bekend. Zodra hierover meer bekend is, zullen wij u tijdig informeren.

Veel succes met de verkopen in het laatste kwartaal van 2008 en wij zien samen met u 2009 vol vertrouwen tegemoet.

Volledige bericht:

http://vedm.net/click2?l=nQgGa&m=dk0E&s=32p0qb

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Citaat:
Als laatste maar zeker niet onbelangrijk: in het 1e kwartaal van 2009 zullen wij beginnen met de omruil van bestaande smartcards bij consumenten. De details van deze operatie, die in fases uitgevoerd zal worden, zijn op het moment van dit schrijven nog niet bekend.

Men begint met de top abboos en zo naar beneden

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:

Als ze dan nu nog de "oude" kaarten laten uitverkopen mogen we er dus vanuit gaan dat de kaartruil straks gratis is.

Zou uitermate onfatsoenlijk zijn nu nog kaarten te verkopen die binnen een jaar geruild moeten worden tegen betaling.

Geplaatst:

'In het kader van de introductie van Mediaguard 3 is de afgelopen weken als test de nieuwe codering al toegevoegd aan een aantal zenders.'

Weet iemand welke zenders dit zijn ? Dan kunnen we kijken of onze ontvangers het ook doen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Erwan
'In het kader van de introductie van Mediaguard 3 is de afgelopen weken als test de nieuwe codering al toegevoegd aan een aantal zenders.'

Weet iemand welke zenders dit zijn ? Dan kunnen we kijken of onze ontvangers het ook doen.

Veronica/Jetix, EredivisieLive1,Etalagekanaal,BIB

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Moeten we eerst weer 100 euro overmaken zeker....

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pacman
Moeten we eerst weer 100 euro overmaken zeker....

Kan wel eens een voorbarig conclusie zijn...
De vorige kaartwissel was toch ook gratis...

Oeps, dat is ook een voorbarige conclusie. :D

Laten we dat maar afwachten, ik maak mij voorlopig niet bezorgd.

T B
Geplaatst:

Is er al iets bekend of de seca3 kaart ook werkt of zal werken met de dreamboxen zonder ci en met dbox 2 met een externe multicam?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
Origineel bericht van: sattv4iedereen
Is er al iets bekend of de seca3 kaart ook werkt of zal werken met de dreamboxen zonder ci en met dbox 2 met een externe multicam?

Die camservers krijgen altijd wel weer updates, daar zou ik me minder zorgen over maken.

Ik maak me meer zorgen over de diverse CAMs die niet allemaal meer (grote) updates krijgen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Nee, ze beginnen niet met de TOP pakketten en dan terug. Ze zullen eerst beginnen met de MOSCable kaarten. De eerste generatie SECA-2 kaarten met een lek erin.

En ik verzeker je, de laatste generatie seca-2 kaarten hebben dezelfde lek. :D

mvg

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Geplaatst:

Denk dat CanalDigitaal hier een schat aan informatie gratis verkrijgt waardoor ze precies weten waar ze aan toe zijn.

Providers onderling zullen ook wel overleg heben hoe ze dit allemaal gaan oplossen.

Denk dat mensen met een kaart waarop alleen Ned 1, 2 en 3 hbben wel een bijdrage gaan leveren en vanaf een basis pakket gratis kaarten worden uitgedeeld, zo halen ze mensen over van alleen de publieke zenders toch een basis te nemen.

Nu is het ook zo dat als je een Irdet2 hebt en je wilt een SECA2 kaartruil je minimaal een basis moet nemen mocht je de kaart gratis willen hebben.

Weet het fijne er niet van zijn alleen maar gedachtes erover.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen