Jan Ambers Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 ""CanalDigitaal streeft naar een optimale beveiliging van haar product om haar klanten en business partners nu en in de toekomst zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn."" Hierbij zou je de "indruk" krijgen dat de kaarten dienen om de kijkers te "beschermen" Terwijl ze in werkelijkheid dienen om hun"=CD" inkomsten veilig te stellen... Echter heeft mijn ontvanger moeilijkheden met hun zenders, dan is de opl rap gevonden: CD kaart eruit en verkopen aan een volgend "slachtoffer" en gedaan met die rommel!
Polleke2 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Ze krijgen van mij geen euro meer voor een nieuwe kaart weg met die troep dan.
Fatfreddy Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Probleem is echter dat de andere aanbieders ook troep zijn. Digitenne ? Beeldkwaliteit laat te wensen over en de kabel is ook niet alles.
Littlesat Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 De nieuwe kaart is helemaal gratis. Er hoeft helemaal niet voor betaald te worden(!!!) Het is alleen (nog) niet duidelijk wat gebeurt met de gratis alleen Nederland 1,2 en 3 kijkers. Blijft CDS hiervoor simulcrypten of moeten deze wel een nieuwe kaart kopen. Want deze abonnees hebben geen garantie op de kaart. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Moderator ceesv Geplaatst: 19 november 2008 Moderator Geplaatst: 19 november 2008 Een (groot) deel van deze groep zal nog een irdeto kaart gebruiken. En daarvoor verandert er niets. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ou-Tannu Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 lijkt me dat ze dat voorlopig nog gewoom simucrypten in irdeto en de seca smaakjes? commercieel is het totaal niet interesant om de mogelijke lekken op die kaartjes te dichten? en nou moet ik nog gaan regelen ook dat ik een nieuwe kaart krijg :X destijds te beroerd geweest om de kaart over te schrijven dus die staat nog @ vorige eigenaar zn adres volgens mij Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Bocky Wocky Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: HDvideo Helaas blijkt er een beperkt aantal niet-gecertificeerde decoders te zijn die wel problemen vertonen door de toevoeging van de nieuwe codering. De importeurs van deze ontvangers zijn zoveel mogelijk door ons op de hoogte gesteld en werken aan een software-matige oplossing. Voor vragen over deze ontvangers verwijzen wij u door naar de importeur. Moeten we natuurlijk wel weten om welke ontvangers het gaat There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
lock Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Origineel bericht van: Ou-Tannu en nou moet ik nog gaan regelen ook dat ik een nieuwe kaart krijg :X destijds te beroerd geweest om de kaart over te schrijven dus die staat nog @ vorige eigenaar zn adres volgens mij Ik had ook nog zo.n kaartje en heb hem met het overschrijfformulier van de week op m,n naam gekregen. Vorige eigenaar niet bekend. "That's another fine mess you've got me into"
Gast tram-man Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 En wat denken jullie met de kaarten , die geregistreerd zijn ,maar waar alleen de 3 publieken op te zien zijn? [/quote Nou, ik heb z'n kaartje. 2 jaar geleden gekocht voor EUR 70,- Ik heb voor EUR 20,- per jaar (geloof ik ) een STB abo gehad. Toen moest ik meer gaan betalen voor die SBS en RTL troep en ik heb mijn abo. opgezegd. Ik hou jullie op de hoogte of CD met mij contact gaat opnemen en of ze verwacht dat ik ga bijdragen voor een nieuwe kaart. Als ze slim zijn komen ze met een leuke aanbieding om mij toch over te halen om meer te gaan kijken (lees: betalen). Gr. Stuart
theparasol Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Doen ze als ze commercieel verstandig zijn vast na de kaartwissel.
Roodkapke Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Als ze echt slim zijn doen ze niets. NED 1,2 en 3 lekker op seca 2 laten met de oude kaart. PLinux member
Littlesat Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Of wat d88 jullie van kaart kost 70 Euro... of met een jaar lang SetTop pakket voor 59.95 is hij een jaar lang gratis(!). Ik zou CDS geen ongelijk geven. Wat heb je feitelijk aan een CDS kaart met alleen Nederland 1,2 en 3. Die drie krijg je ook gratis via Digitenne... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
MagicOnline Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Een smartcard kost hun maar een euro of 3 het is sowieso schandalig waarom wij er zoveel voor moeten betalen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
theparasol Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Voor het gemak vergeten we maar even dat er ook nog wat verdiend moet worden. Zo'n smartcard verkoop je maar een keer. Daarnaast is bij die prijs ook andere dingen inbegrepen. Maar goed, zal wel zelfde club zijn die ook altijd moppert dat de pc maar 200 euro kost en de software het 6 voudige! Zucht... daar gaan we weer: 5 letters kost niks
hugogertie Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: theparasol Maar goed, zal wel zelfde club zijn die ook altijd moppert dat de pc maar 200 euro kost en de software het 6 voudige! Met Linux niet.................. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen