Gast toppie44 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 iemand hier bekend mee? Ik wil mn pc aansluiten op mn tv via mn surround hdmi in,dan van mn surround hdmi uit naar mn tv Nu wil ik dus een hdmi kaart halen voor mn pc ,maar nu het aansluiten Waneer ik dus vanaf mn pc naar mn surround ga hdmi in zal ik beeld krijgen maar ik denk geen geluid omdat mn videokaart wel beeld uitzend en geen geluid lijkt mij,en wanneer ik appart met tulp het geluid er achteraan gooi ,lijkt mij dat dat niet gaat omdat je op je surround de optie bv hdmi 1 inschakel en niet aux 1 Of word het dan hdmi naar tv en geluid naar surround? Deze optie heb ik liever niet ivm kabels die weggewerkt zijn Ik hoor graag een oplossing groetjes
winwiz Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Als je een ATi koopt ben je gered. Met de (bijgeleverde) DVI naar HDMI adapter kan ook geluid via HDMI verzonden worden. De Ati videokaarten hebben een eigen geluidschip aan boord. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast toppie44 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 ooh ok ga ik ff kijken op t net hoe of wat voor één thnx voor respond
grunnsat Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Er zijn ook kaarten met ATI chipset die een HDMI aansluiting hebben, dus zonder speciale adapter.
Fatfreddy Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Zo een kaart heb ik ook en die was niet zo duur.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen