Ga naar inhoud


Wie heeft Ccam werkend op een Reelbox lite?


ggmaster

Aanbevolen berichten


Hallo,

 

Heb jij een kant en klaar image gebruikt of heb jij de bestanden zelf in mappen gemaakt en toegevoegd. Er is een image waar alles ingebakken zit ( ik dacht 9379 final ) het config bestand zet je dan op /media/hd/opt/etc/

 

 

Helaas heb ik het nog niet werkend. Ik heb meerdere images geprobeerd maar op de een of andere manier wil het niet lukken.

 

Op de server kan ik wel zien dat de reelbox inlogt en met welke versie van cccam, maar de ecm/emm blijft op nul ( geen beeld dus ).

 

Ik ben dan ook benieuwd wie het werkend heeft, en met welk image.

 

Labyrint.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai CCcam met de een na laatste image van Tech, dit is de enige waarbij het goed werkt en ik heb ze allemaal getest!

 

 

CCcam.cfg moet naar opt/etc/, en in de cardclient.conf, in /etc/vdr/plugins/sc zet je deze regel:

 

cccam:localhost:9000:1/0000/0000:/tmp/camd.socket

 

Dan zou het meteen moeten werken.........

 

 

 

 

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment is er een ander probleem met de RB Lite, denk ik.

 

Ook de andere emu stop na een poosje. Het probleem lijkt mij te liggen aan SC. CCcam draait gewoon door en dat kan dus het probleem niet zijn. Het lijkt mij dat de Seca3 en SC elkaar niet verdragen. Cccam stopt zodra je van transponder wisselt en die andere emu houdt het iets langer vol, maar hier stopt deze ook.

 

Het is nu even stil aan het RB front. Stilte voor de storm denk ik, want er komt een nieuw forum voor deze ontvanger..

 

Mvrgrt

 

WilS@t

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...