Ga naar inhoud


humax en belgische zenders


humaxkijker

Aanbevolen berichten

Werkt bv. (nog) wel goed met een matrix reborn module. De Humax kan dus wel met diverse coderingen overweg ... via een gepaste CI-module. Als de seca 3 kaart goed in de reborn zal werken is een andere vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Drs. IJzerbout

Ik had eerst niet begrepen dat je een CDS kaart had.

Hoe dan ook, van CDS hoef je geen ondersteuning te verwachten.

Je Humax 5400 was nooit een CDS gecertificeerde ontvanger.

Hij kan ook helemaal geen Seca, maar uitsluitend Irdeto via z´n embedded CAM.

Dan zijn er nog 2 slots voor CICAM modulen. Hierin kun je een moduul schuiven dat wel met de nieuwe Seca 3 (=Merlin) norm om kan gaan.

Er is een CDS goedgekeurde CAM, de Mediaguard CAM en daarmee zou je geen problemen moeten hebben.

Van Humax zelf hoef je niet op hulp te wachten omdat de ontvanger zoals ik al zei geen Seca maar een Irdeto ontvanger is.

De ontvanger is zeker al zo´n jaar of 8 op de markt en heeft zijn "end of life" al bereikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

ik heb toch iedere keer weer licht gekregen

 

Ik ook..! :D

 

Ik kijk naar CDS met een Irdeto kaart met settop pakket. En dat werkt prima.

Ik heb helemaal geen zin om te ruilen voor een Seca kaart. CDS vraagt daarvoor veel te veel geld. (Het moest gewoon gratis zijn). En dan heb ik geen Seca ontvanger.

Daar komt nog bij dat ik het CDS aanbod dermate slecht vind dat het me echt een worst zal zijn. Ik heb genoeg alternatieven waaronder de Duitse en Franse kanalen.

Als CDS Irdeto afschakelt zonder een kostenlose oplossing naar Seca, dan zijn ze mij als klant kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook problemen met aston 1.05 en cds in een tweetal humax5400

boxen.kaart word zelfs niet meer herkend.indien ik de caid preselect op card zet werken deze wel , behalve een en canvas

indien ik module + kaart in een arnion 6410 (met kaon soft)steek ,direct beeld ook op een en canvas .groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...