Gast Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 Hoi ik heb 2 schoteltjes te plaatsen, een bisat met 2 LNBs, voor Astra en Hotbird. En ik heb nog een schoteltje van 60cm dat ik wil plaatsen, maar op welke sat ? Zijn er news feeds te bekijken met een 60cm schoteltje, en zo ja op welke sat moet ik die dan pointen ? Alvast bedankt voor enige info.........
dighunter Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 Met een 80cm kan je al iets zien op Eutelsat (16°oost) maar met 60cm denk ik niet dat je veel beeld gaat krijgen, toch niet voor newsfeeds. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
station_hendrik Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 News feeds zal je inderdaad niet te zien krijgen op 60cm. Misschien is 5 graden west wat. Daar zit VT4 nog een maandje. Kan je er toch nog even van genieten. Een 60cm soepbord werkt zeker omdat ik het hier ook heb op 5 graden west.... --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Aanbevolen berichten